سیاسی

بسیج در همه زوایای دفاع مقدس ظاهر شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تشکیلات مردمی بسیج در همه زوایای دفاع مقدس ظاهر شد گفت: در میدان‌های نبرد حضور فرزندان داوطلب ایرانی نبرد عاشورایی را شکل داد و دشمن را در تجاوز خود ناکام گذاشت

به گزارش ایسنا سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین درسخنان پیش خطبه نماز جمعه امروز تهران با اشاره به سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین گفت: ۵ آذر ماه سالروزصدور فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر تشکیل شجره طیبه الهی بسیج را به محضر ملت بزرگ ایران تبریک عرض می‌کنم و یاد وخاطره شهدا را گرامی‌  می‌دارم.

سلیمانی ادامه داد: بعد از تصرف لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ امام راحل فرمان تشکیل بسیج را صادر فرمودند و در ۵ آذر ۱۳۵۸ این فرمان تاریخی صادرشد و ملت بزرگ ایران با صدور این فرمان از تشکیلات مردم پایه بسیج برخوردار شدند و از همان روزها نقش آفرینی این تشکیلات مردمی برای مردم ایران و ملت‌های مسلمان آغاز شد.

وی با بیان این که این تشکیلات مردمی در همه زوایای دفاع مقدس ظاهر شد گفت: در میدان‌های نبرد حضور فرزندان داوطلب ایرانی نبرد عاشورایی را شکل داد و دشمن را در تجاوز خود ناکام گذاشت و توانست آن تجاوز سنگین را به گنجینه تمام ناشدنی برای انقلاب اسلامی تبدیل کند. آن تهدید بزرگ با حضور فرزندان ملت ایران به فرصتی تاریخی تبدیل  شد و امروزه ملت‌های مسلمان از آن الگو گرفته‌اند.

ادامه دارد…

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا