سیاسی

تاکنون ۳۹۰۰ نفر از کارکنان نهاجا واکسن کرونا زدند

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: تاکنون سه هزار و ۹۰۰ نفر از کارکنان نیروی هوایی ارتش واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز در آیین افتتاح مرکز تخصصی دندانپزشکی دکتر تابش طی سخنانی، اظهار داشت: مرکز دندانپزشکی تابش ۷ هزار و ۶۰۰ متر مساحت دارد و در شرق تهران واقع شده است.

وی با بیان اینکه این مرکز یکی از بزرگترین مراکز دندانپزشکی نیروی هوایی است، گفت: این مجموعه ۴ هزار و ۲۰۰ متر زیربنا دارد که در سه طبقه ساخته شده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: این مرکز تخصصی به نام دکتر تابش نام گذاری شده است که وی دارای رکوردها و افتخارات فراوانی است. از جمله اینکه می توان به انجام همزمان دو عمل جراحی و انجام جراحی در حین بمباران و همچنین ۱۸ هزار عمل جراحی را در دوران دفاع مقدس اشاره کرد.

نصیرزاده متذکر شد: دکتر تابش با وجود دعوت نامه های متعدد از سوی کشورهای مختلف در ایران ماند و خدمت به کشور و هموطنان خود را بر مزایا و رفاه بیشتر ترجیح دادند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به خدمات نیروی هوایی ارتش پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، گفت: بیمارستان بعثت نیروی هوایی به بیش از ۸۰ هزار بیمار خدمات ارائه کرد و همچنان در حال ارائه خدمات به مردم عزیزمان است.

امیر نصیرزاده در ادامه با اشاره به واکسیناسیون کارکنان نیروی هوایی ارتش، گفت: تاکنون سه هزار و ۹۰۰ نفر از کارکنان نیروی هوایی ارتش واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند. کرونا تبعات بسیاری داشته اما ما از این شرایط هم استفاده کردیم و در بیمارستان بعثت یکی از بهترین بخش ها را ساختیم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا