سیاسی

تبریز را به بزرگترین مرکز صادرات ایران تبدیل می‌کنیم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: تبریز دروازه صادرات به عنوان بزرگترین مرکز صادرات ایران خواهد شد. امروز سفره مردم و محرومین و مستضعفین و کسب و کار مردم آسیب‌دیده است.  

به گزارش خبرنگار مهر، سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز (چهارشنبه) با حضور در میان مردم شهر تبریز که در محل ورزشگاه تختی این شهر برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و علی بن موسی الرضا (ع)، اظهار داشت: توفیقی است که در جمع صمیمانه شما جوانان عزیز و دختران و پسران آذربایجانی و مردمی عزیزی که در اینجا اجتماع کردید، حضور دارم.

وی عنوان کرد: سلام بر استان حماسه و شرف و غیرت، سلام بر آذربایجان‌ها، اردبیل، زنجان، همدان و همه آذری‌ها و ترک‌زبان‌ها در سراسر کشور. سلام بر شهدای بزرگوار خطه آذربایجان، سلام بر شهید مدنی و شهید قاضی طباطبایی و بزرگان علم و ادب و فرهنگ این خطه. سلام بر صائب و شهریار تبریزی و روحانیون مبارز و سلام بر همه سلحشوران و بزرگان و ستار خان و باقرخان. مردان غیور و زنان حماسه‌آفرین. درود بر شهدا و رزمندگان لشکر عاشورا و درود بر شهیدان باکری، فکوری و باقرزاده.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: فرمودند آذربایجان سر ایران است و باید از این ظرفیت خدادادی و نیروی انسانی متراکم در این منطقه و کشور بهره‌مند شد. تاریخ آذربایجان و تاریخ منطقه نشان از ادب، فرهنگ، علم و معرفت است.

رئیسی خاطرنشان کرد: آنچه در قدیم‌الایام در این منطقه گذشته این نشان از آن دارد که فناوری و دانش بسیاری در این منطقه وجود داشته است، از قدیم آذربایجان به عنوان نگین تولید و صنعت ایران بوده است.

وی بیان کرد: صنایع قطعه‌سازی، ماشین‌سازی و تراکتورسازی، کفش، چرم از صنایع آذربایجان است. در سفری که به تبریز داشتم از وضعیت بازاریان غصه خوردم. متأسفانه با واردات صنعت چرم، تبریز دچار مشکل شده است. به برکت تولیدکنندگان و کارآفرینان وضعیت منطقه را تغییر خواهیم داد.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: آنچه برای کشور رنج‌آور است، آن است که صدها طرح نیمه‌تمام در عرصه صنعت و تولیدی این استان معطل بماند و جوانان عزیز و تحصیل‌کردگان جویای کار باشند. رنج ما در این منطقه آن است که ظرفیتی معطل و جوان جویای کاری بیکار بماند.

رئیسی اضافه کرد: رونق تولید حق تمام منطقه و زنان و مردان آذربایجانی خواهد بود. تبریز دروازه صادرات به عنوان بزرگترین مرکز صادرات ایران خواهد شد. امروز سفره مردم و محرومین و مستضعفین و کسب و کار مردم آسیب‌دیده است.

تکمیل می‌شود…

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا