سیاسی

تحقق یک مطالبه قدیمی با افتتاح بیمارستان ۸۵تختخوابی مهدیشهر در روزهای آتی

ایسنا/سمنان بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر طی روزهای آتی با حضور احتمالی وزیر بهداشت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

دکتر عباس گلرو نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این بیمارستان جدیدالتاسیس در حال تجهیز که در معیت دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان انجام شد اظهار کرد: انتظار می‌رود این پروژه مهم درمانی هر چه سریع تر با هماهنگی دستگاه‌های مسوول و مرتبط، به بهره برداری رسیده و این خواسته به‌حق مردم شهرستان محقق شود.

عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس گفت: این بیمارستان ۸۵ تخت‌خوابی با توجه به تعهدات مدیر کل راه و شهرسازی استان به عنوان متولی اصلی ساخت و همچنین تجهیز این بیمارستان از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در چند روز آینده و پیش از اتمام کار دولت افتتاح می‌شود.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه با تقدیر از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی سمنان اضافه کرد: فرآیند تجهیز بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر با تلاش وزارت بهداشت به سرعت و در بازه زمانی خوبی انجام شد که جای قدردانی دارد.

دکتر گلرو ادامه داد: با وجود شیوع کرونا ویروس و درگیری حوزه سلامت با این ویروس منحوس، خوشبختانه این اشتغال، باعث نشده که حوزه سلامت از بهره برداری و راه اندازی پروژه های دردست احداث در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان غافل باشد.

دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز بیان کرد: بهره برداری از پروژه های عمرانی امری بسیار مهم است و برای ارائه خدمات هرچه بیشتر به مردم استان در حوزه سلامت، اتمام و بهره برداری با کیفیت و سریع از این پروژه ها در اولویت برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی سمنان قرار دارد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های تمامی دستگاه‌های متولی در ساخت و راه‌اندازی این پروژه مهم، گفت: یکی از پروژه‌های اولویت‌دار این دانشگاه بیمارستان پانزده خرداد شهرستان مهدیشهر است که در مرحله پایانی تجهیز قرار دارد و به زودی افتتاح می‌شود.

وی افزود: این بیمارستان با زیربنای ۸۶۰۰ متر مربع بنا شده است و ان شاء الله با اتمام تجهیز و بهره برداری از آن، مردم شهرستان مهدیشهر و شهرهای هم‌جوار، دیگر نیازی به مراجعه به مراکز بیمارستانی سمنان و دیگر شهرها ندارند.

دکتر دانائی با بیان اینکه علوم پزشکی سمنان به دنبال ارائه خدمات کیفی به شهروندان استان است تصریح کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه سلامت همواره در اولویت کاری دانشگاه بوده و کوشیدیم بسترهای لازم برای خدمات‌دهی بروز و کیفی به شهروندان همه مناطق تحت‌پوشش دانشگاه را فراهم کنیم.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا