سیاسی

ترکیب عملکرد جنگال با سامانه های پدافندی در رزمایش جنگ الکترونیک

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از ترکیب عملکرد جنگال در نبرد و دفاع هوایی با سامانه های پدافندی در رزمایش اخیر جنگ الکترونیک ارتش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر الهامی، جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در رزمایش مشترک سپر آسمان ۱۴۰۰، نیروی پدافند هوایی ارتش، ترکیب پیچیده عملکرد جنگال در نبرد و دفاع هوایی را با سامانه‌های موجود پدافندی مورد تمرین و ارزیابی قرار داد.

وی افزود: ترکیب و تلفیق قابلیت‌های جنگ الکترونیک با شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور و سامانه‌های جمع آوری اطلاعات، یک دستاورد ارزشمند و برتر ساز برای ما ایجاد کرد و الحمدلله توانستیم تمامی سامانه‌هایی را که در این رزمایش تمرکز پیدا کرده بود، تست کنیم و نتایج قابل قبولی به دست بیاوریم.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در رزمایش مشترک جنگ الکترونیک سپر آسمان ۱۴۰۰ ارتش، هم نیروهای جوان آموزش دیده نیروی پدافند هوایی که به تازگی فارغ التحصیل شده و در یکان‌های عملیاتی مشغول به خدمت شده‌اند و هم دانشجویانی که در حال تحصیل در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) هستند با حضور در منطقه عمومی رزمایش با میدان و شرایط واقعی صحنه نبرد آشنا شده و دانش خود در حوزه جنگ الکترونیک را مورد ارزیابی قرار دادند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا