سیاسی

تشکیل ۷۵ پرونده تخلفات صنفی در قزوین طی هفته گذشته

ایسنا/قزوین مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: ۷۵ پرونده تخلف صنفی طی هفته گذشته در راستای اجرای طرح تحول سازمان تعزیرات و در جریان بازرسی از واحدهای عرضه کالا در استان تشکیل شد.

هوشنگ محمدی گفت: طی هفته گذشته ۷۵ پرونده تخلف صنفی در راستای اجرای طرح تحول سازمان تعزیرات و در جریان بازرسی از واحدهای عرضه کالا در استان تشکیل شد که به پرونده‌های تشکیل شده در جریان تشدید بازرسی‌ها، در کم‌ترین زمان ممکن رسیدگی می‌شود.

وی با بیان اینکه پرونده‌های تشکیل شده در رابطه با گران‌فروشی، کم‌فروشی، و تخلفات صنفی بوده‌اند، خاطرنشان کرد: ۱۸ اکیپ گشت سیار تعزیرات حکومتی در هفته‌ای که گذشت در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و پیشگیری و برخورد با تخلفات صنفی در استان برگزار شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین خاطرنشان کرد: هدف ما انجام امور نمایشی نیست و رویکرد ما فعال کردن گشت‌هاست و از تمامی ظرفیت‌ها، کمک‌ها و پیشنهادها در برگزاری هر چه‌بهتر گشت‌ها استقبال می‌کنیم.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، وی ادامه داد هفته گذشته نیز وضعیت توزیع و فروش کالاهای اساسی بخصوص مرغ و تخم‌مرغ در قزوین موردبررسی قرار گرفت.

این مسئول اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین در حین گشت زنی و کنترل خودروها به یک خودروی در آزادراه «قزوین – زنجان» مشکوک شده و در بازرسی از آن، بیش از ۹۰۰ ثوب انواع البسه را به ظن قاچاق کشف و ضبط کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین افزود: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین مورد رسیدگی قرار گرفت و شعبه پس از احراز تخلف، متهم را به پرداخت ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا