سیاسی

تقدیر نمایندگان از نیروهای مرزی و مردم خدمتگزار به زائران در مسیر اربعین

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بیانیه جمعی از نمایندگان در تقدیر از تلاش های نیروهای مرزی و مردم کشورمان که خدماتی را در مسیر زائران اربعین ارائه کردند، قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه که سید محسن دهنوی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی قرائت کرد، به شرح زیر است:
«پیاده روی اربعین که هر سال با عظمتی بی نظیر برگزار می شود و با نزدیکی ملت های مسلمان و وحدت امت اسلامی، همواره تیری بر قلب آمال و نقشه های دشمنان اسلام است. این حماسه بی نظیر و تاریخی در سایه همیت و ایثار استان های مرزدار ایلام که بیش از ۵۰ درصد تردد زوار از آن انجام می شود، استان خوزستان، کرمانشاه، کردستان و سایر استان ها با شکوهی تاریخی انجام می پذیرد و امسال نیز مردمان این استان ها میزبان قابل احترامی برای عاشقان حضرت اباعبدالله (ع) بودند و با عشق و از خودگذشتگی و در راه ایجاد شکوه و عظمت این آیین جهانی از هیچ کوششی فروگذار نبودند.
ما نمایندگان ملت ضمن تشکر از این مرزداران فداکار که در برگزاری باشکوه مراسم اربعین از هرگونه داشته های خود مایه گذاشتند، از تمام نیروهای امنیتی، نظامی و مرزبانی، موکب داران وطنی و سایر وزارتخانه ها و نهادها تشکر و قدردانی می نماییم.»
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا