سیاسی

جدا شدن نظارت مجلس بر انتخابات شوراها در مرکز پژوهش‌ها بررسی می‌شود


سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با اشاره به بررسی اصلاح قانون انتخابات شوراها در کمیسیون متبوع خود گفت: این موضوع با رویکرد جدا شدن وظیفه نظارت مجلس بر انتخابات شوراها به مرکز پژوهش ها ارجاع شد تا تصمیم‌گیری کمیسیون با نگاه دقیق صورت گیرد.

بررسی وقایع امنیتی اصفهان در کمیسیون امور داخلی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور از بررسی وقایع امنیتی اصفهان در نشست این کمیسیون خبر داد.

روح الله نجابت سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزییات نشست عصر امروز این کمیسیون اظهار داشت: بررسی وقایع اصفهان و آسیب شناسی از منظر امنیتی با حضور مسئولان ذی ربط اطلاعاتی و امنیتی انجام شد.

وی افزود: در این جلسه نمایندگان مجلس نظرات و نکاتشان را گفتند و مقرر شد در اولین فرصت، جلسه ای دیگر تشکیل شود تا ابعاد و موضوعات مربوطه با رویکرد آسیب شناسی و چرایی وقوع اتفاقات در یک بازه تاریخی با حضور مسئولانی از وزارت نیرو  و استان اصفهان صورت گیرد تا جمع بندی، دقیق تر باشد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اظهار داشت: ادامه بررسی اصلاح قانون انتخابات شوراها در دستور کار قرار گرفت، در موضوع ترکیب هیات نظارت بحث شد، طی رای گیری مقرر شد موضوع با رویکرد جدا شدن وظیفه نظارت از مجلس بر انتخابات شوراها به مرکز پژوهش ها ارجاع و پس از جمع بندی نتیجه پژوهش به کمیسیون ارائه شود، تا تصمیم گیری کمیسیون با نگاه دقیق صورت گیرد.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا