سیاسی

حضور گسترده مردم در انتخابات برکات بسیاری خواهد داشت / لزوم ایجاد شور و شوق انتخاباتی


دبیرکل سابق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات برکات بسیاری برای آینده کشور در دو بعد داخلی و خارجی خواهد داشت، گفت: حضور مردم پیامی شفاف به دشمنان و دولت های خارجی دارد.


محمد زادمهر دبیرکل سابق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: با اینکه زمان اندکی تا انتخابات ریاست جمهوری مانده اما متاسفانه فضای تبیینی و شور و شوق انتخاباتی در مردم شکل نگرفته است، این بی تفاوتی ریشه های مختلفی دارد که باید بررسی و پاسخ درستی به آن داده شود.

وی افزود: مشکلات معیشتی و اقتصادی فشارهای بسیاری به مردم وارد کرده و امید به آینده بشدت کاهش پیدا کرده است و این نتیجه سیاست های غلط و شعارهای ویران کننده دولت تدبیر و امید در انتخابات های سال ۹۲ و ۹۶ است. متاسفانه نه تنها تحریم ها برداشته نشد بلکه مردم مبتلا به صف های طولانی خرید مرغ شدند و آب خوردن مردم هم مشکل شد.

زادمهر گفت: کاهش امید به آینده و نوشتن عملکرد بد دولت به پای کلیت نظام همه و همه از نشان های خطرناک مشارکت پایین در انتخابات پیش رو دارد که باید در روزهای باقی مانده فکری برای آن کرد.

این فعال سابق دانشجویی افزود: حضور جدی صدا و سیما با پخش برنامه های تبیینی و ایجاد امید در جامعه راه حل هایی است که می تواند خطر مشارکت پایین را تا حدودی کاهش دهد. البته حضور افراد برجسته و مورد اعتماد مردم که سابقه فعالیت های مشخص در عرصه مشکل آفرین امروز مردم دارند قطعا راه دیگری برای بازیابی اعتماد عمومی از دست رفته است.

وی ادامه داد: باید پاسخ مشخصی برای حضور دوباره مردم پای صندوق ها رای وجود داشته باشد. درد امروز مردم اقتصاد و معیشت است و تقریبا می توان گفت تمام اقشار مردم از کارمند گرفته تا کارگر مشکل اقتصادی دارند.

زادمهر افزود: درد دیگر امروز جامعه و خطر جدی مشارکت کرونا است و ایجاد موج جدید با ناهماهنگی در ستاد ملی مبارزه با کرونا و عدم مدیریت درست عامل نارضایتی مهم دیگری است که جامعه را امروز درگیر کرده است. بدنبال موج جدید اغلب فعالیت های انتخاباتی که می توانست کمکی به حضور بیشتر مردم پای صندوق های رای باشد را نیز تعطیل کرده است.

وی تاکید کرد: انتظار می رفت دولت با گشایش های اقتصادی زمینه حضور مردم را فراهم کند اما ظاهرا گویا دولتی ها بدشان نمی آید مشارکت پایینی را در این روزهای آخر مسئولیت تجربه کنند و در این مورد هم رکودی دیگر به نام خود در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ثبت کنند.

دبیرکل سابق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات برکات بسیاری برای آینده کشور در دو بعد داخلی و خارجی خواهد داشت، گفت: حضور مردم پیام امید به آینده و پایبندی مردم به نظام را در داخل و پیامی شفاف به دشمنان و دولت های خارجی خواهد داشت که مردم با اعتقاد و اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشکلات را تحمل کرده و کمک خواهند کرد تا کشور از این شرایط خارج گردد.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا