سیاسی

خضریان: خبرنگاران افسران ارشد میدان مبارزه با فساد، ظلم و نابسامانی هستند

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی خبرنگاران را افسران ارشد میدان مبارزه علیه فساد، ظلم و هرگونه نابسامانی و پرچمدار گفتمان عدالتخواهی توصیف کرد و گفت که ۱۷ مرداد روز قدردانی از تلاش‌های این زحمتکشان عرصه تولید دانایی، دفاع از حقیقت و مبارزه برای عدالت است.

به گزارش ایسنا، در یادداشت علی خضریان آمده است:

«به احترام پرچمداران عدالتخواهی

رسانه‌ها بعنوان یکی از مهم‌ترین ارکان مردمسالاری دینی، نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در آگاهی‌بخشی به جامعه و حرکت کشور به سمت صلاح و پیشرفت دارند؛ و تضمین‌کننده درستی برنامه‌ها و پژواک صدای مردم در نقد رویکردها هستند. به دلیل همین تاثیرگذاری است که از رسانه به عنوان رکن چهارم قدرت یاد می‌شود.

رسانه‌ها در مبارزه با فساد و گسترش عدالت نقش بی‌بدیلی دارند که سیاست‌گذاران و مجریان از این ابزار می‌توانند برای اصلاح سیاست‌ها و رفتارها استفاده کنند. بی‌شک رسانه‌ها به عنوان نیروی آگاهی‌بخش در سمت و سو دهی به اذهان جامعه و افکار عمومی نقش عمده داشته و در همبستگی و وفاق ملی، جستجوی حقیقت‌ها و پرده‌برداری از واقعیت‌های موجود تاثیر بسزائی دارند و می‌توانند دولت‌ها و دیگر مسئولین جامعه را به انجام وظایف و تعهداتشان در قبال مردم یادآور سازند.

از این منظر می‌توان تاکید کرد که خبرنگاران به عنوان اصحاب اصلی رسانه‌ها، افسران ارشد میدان مبارزه علیه فساد، ظلم و هرگونه نابسامانی بوده و پرچمداران گفتمان عدالتخواهی بشمار می‌روند.

روز ۱۷ مرداد هر سال، بصورت نمادین روز قدردانی و سپاس از تلاش‌های این زحمتکشان عرصه تولید دانایی، دفاع از حقیقت و مبارزه برای عدالت است. ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه درگذشتگان خانواده بزرگ عرصه خبر و قلم خصوصا شهدای گرانقدر رسانه و تقدیر از زحمات خالصانه خبرنگاران عزیز، توفیق خدمت بر مبنای کلام نورانی مولای متقیان علی(علیه‌السلام) که می‌فرماید: «خیر الأمور ما أسفر عن الحقّ» را برای همه اصحاب محترم رسانه در مسیر روشن ساختن حقیقت به عنوان بهترین کارها مسالت می‌نمایم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
علی خضریان»

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا