سیاسی

دانشگاه هوایی شهید ستاری نقش موثری در تبیین اندیشه‌های امام راحل(ره) و فرماندهی کل قوا دارد

امیر سرتیپ واحدی:

فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع فرماندهان و مسئولان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری بابیان اینکه تشریح و تبیین سیره و منش حضرت امام خمینی(ره) به عنوان چراغ راه در دانشگاه ضروری و واجب است اظهار کرد: اندیشه ناب و تفکر انقلابی و مترقی امام خمینی (ره) باید الگویی برای دانشجویان و جوانان در دهه پنجم انقلاب باشد.


به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با مسولان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری ضمن تسلیت و گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و آغاز زعامت رهبری انقلاب توسط فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) گفت: امام خمینی(ره) مردی از سرزمین آفتاب بود که با تلاش گسترده و صادقانه، گام در مسیر ارزش‌ها گذاشت و ملت ایران را از چنگال ستمگران نجات داد و تاریخ را دگرگون کرد.

وی افزود: دانشگاه هوایی شهید ستاری نقش موثری در تبیین اندیشه‌های امام راحل(ره) و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز برای دانشجویان و تربیت افسران ولایت‌مدار در تراز انقلاب اسلامی دارد و این موضوع آینده آنها را بیمه می‌کند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطر نشان کرد: منش، سلوک، راه و حرکت حضرت امام الگویی برای تمام آزادی‌خواهان جهان شده است و تشریح و تبیین سیره و منش این بزرگ مرد تاریخ به عنوان چراغ راه در دانشگاه شهید ستاری ضروری و واجب است.

امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه اندیشه ناب و تفکر انقلابی و مترقی حضرت امام باید الگویی برای دانشجویان در دهه پنجم انقلاب باشد تصریح کرد: حرکت نیروی هوایی ارتش بر گرفته از کلام امام راحل عظیم الشان بوده و در پیوستن به‌ انقلاب جزو پیشگامان بوده و همین امر باید سرلوحه و‌ لازمه پژوهش، تدریس و  تبیین سیره و منش حضرت امام در قالب کتاب درسی دانشجویان دانشگاه شهید ستاری باشد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان از روند آموزشی دانشجویان و همایش تبیین سخنان فرماندهی معظم کل قوا در ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ مطلع و برای بهبود وضعیت همایش پیش رو دستورات لازم را صادر کرد.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا