سیاسی

درخت رژیم صهیونیستی پوسیده است

وزیر دفاع گفت: مقاومت، امروز یکی پس از دیگری موفقیت‌ها رابرای منطقه به همراه دارد و پیروزی اخیر فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی به خوبی نشان داد که درخت رژیم صهیونیستی پوسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در آیین گشایش نمایشگاه صنایع دفاع، گفت: امروز جمهوری اسلامی در موقعیتی بی نظیر در ابعاد مختلف قرار گرفته که بخشی از این موقعیت مدیون صنایع دفاعی است که متکی بر مردم هستند.

وی افزود: تلفیق توانمندی دفاعی و پشتیبانی مردمی یک قدرت دفاعی اطمینان بخش برای ما ایجاد کرده است و مردم قدردان، این امنیت هستند چون به خوبی می دانند چه هزینه هایی پرداخته شده است.

وزیر دفاع امنیت را برای همه کشورهای دانست و گفت: حاج قاسم با رشادت‌های خود به خوبی نشان داد که ایران اسلامی امنیت را برای همه کشورهای منطقه می خواه.،

امیر حاتمی گفت: مقاومت، امروز یکی پس از دیگری موفقیت ها رابرای منطقه به همراه دارد و پیروزی اخیر فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی به خوبی نشان داد که درخت رژیم صهیونیستی پوسیده است.

وی با اشاره به دستاوردهای وزارت دفاع در حوزه رزم زمینی نیز، گفت: امروز به دستاوردهای مختلفی در حوزه‌های مختلف دست یافته‌ایم که محدود به رزم زمینی نیست و در حوزه موشکی بدون تردید یکی از قدرت های جهانی هستیم و در حوزه پهپاد بالاتر از قدرت‌های برتر جهان هستیم.

وزیر دفاع تاکید کرد: در حوزه هوایی و پشتیبانی و سایر حوزه ها با افتخار، کارهای بسیار خوبی انجام شده است. همچنین در پشتیبانی از سایر بخش ها مانند خودروسازی، نفت و سایر حوزه ها نیز اقدامات بسیار خوبی داشته ایم.

تکمیل می شود…

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا