سیاسی

دریادار سیاری کسب رتبه اول اشراف نیروهای مسلح را تبریک گفت

معاون هماهنگ‌کننده ارتش طی پیامی کسب رتبه اول اشراف نیروهای مسلح توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را به حجت‌الاسلام محمدحسنی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ارتش، امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش طی پیامی کسب رتبه اول اشراف نیروهای مسلح توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را به حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی تبریک گفت.

متن پیام امیر سیاری به شرح زیر است:

برادر ارجمند؛

حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی

ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

کسب رتبه اول اشراف توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بین سازمان‌های عقیدتی سیاسی و نمایندگی ولی‌فقیه در نیروهای مسلح، افتخاری بزرگ برای آجا و مایه خرسندی و مباهات است.

بدین اعتبار ضمن تبریک این موفقیت سترگ و خدا قوت به آن برادر ارجمند، از مدیریت و راهبری هوشمندانه و سازنده حضرتعالی و تلاش متعهدانه کلیه کارکنان ولایی آن سازمان مقدس در صیانت فکری، معنوی و سیاسی کارکنان آجا که برآیند خجسته آن، مزین شدن به نور معنویت و اعتلای بصیرت و تقویت و تعمیق روحیه ولایت‌مداری و ارتقاء توان رزمی کارکنان ارتش انقلابی و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشد، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون جنابعالی و همه خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار حبیب الله سیاری

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا