سیاسی

دشمن باید به خاطر به شهادت رساندن سردار سلیمانی هزینه‌های سختی بپردازد

ایسنا/خراسان رضوی یک نماینده مجلس با تاکید بر اینکه دشمن باید بداند به خاطر به شهادت رساندن سردار سلیمانی هزینه‌های سختی را باید بپردازد، گفت: چیزی که منطقه را آرام خواهد کرد، خروج ایالات متحده از آن است.

بهروز محبی نجم‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: بهترین تعبیر از شخصیت سردار سلیمانی را مقام معظم رهبری در روزهای اخیر به کار برد و فرمود سردار سلیمانی ملی‌ترین و امتی‌ترین شخصیت ایران و دنیای اسلام بوده و هست. در واقع حاج قاسم به عنوان یک مجاهد که از عمق استراتژیک نظام جمهوری اسلامی در سرتاسر عالم دفاع می‌کرد، ملی‌گراترین انسان‌ها بود و بیش از هر چیز به منافع ملت ایران می‌اندیشید و تصمیمات عاقلانه او باعث ایجاد وحدت در جهان اسلام شد. اگر سردار سلیمانی نبود، قطعا داعش به عنوان یک غده سرطانی به وجود آمده توسط استکبار منطقه را دچار آسیب‌های جبران‌ناپذیری می‌کرد.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه سه خصوصیت ویژه در سردار سلیمانی وجود داشت که باید الگوی همگان قرار گیرد، ادامه داد: حاج قاسم مرد درستی و راستی و اهل وعده‌های صادق بود و به تمام گفته‌های خود عمل می‌کرد. تمام مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید این ویژگی شهید سلیمانی را الگوی خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: همچنین سردار سلیمانی اهل مجاهدت و تلاش بسیار بود؛ به گونه‌ای که گاهی چندین روز نمی‌خوابید تا بتواند بر مسائل مختلف نظامی تسلط پیدا کند و در نبرد با دشمن پیروز شود. به علاوه سردار سلیمانی توجه ویژه‌ای به عقلانیت حقیقت‌محور داشت. او برای رسیدن به اهداف متعالی خود از تمام فناوری‌های نوین استفاده می‌کرد و از خرد جمعی بهره می‌گرفت و با دقت و کیاست تلاش می‌کرد در مسیر سنت‌های الهی گام برداشته و توفیقات بزرگی را برای ملت ایران رقم بزند.

محبی با بیان اینکه شهید سلیمانی مصداق آیه وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ بود، گفت: خداوند وعده داده به کسانی که او را یاری دهند، کمک می‌کند. شهید سلیمانی کسی بود که خدا را یاری داد. در زندگی حاج قاسم خدا همیشه حاضر و ناظر بود و هر کاری را صرفا برای رضای خدا انجام می‌داد. سرانجام هم خداوند ایشان را که شهید زندگی می‌کرد، به مقام قرب خویش پذیرفت.

این نماینده مجلس با بیان اینکه بزرگترین آرمان شهید سلیمانی مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی بود، اظهار کرد: حاج قاسم به درستی آمریکا و رژیم صهیونیستی را به عنوان منشا ظلم در جهان اسلام شناخته بود. همچنین تلاش سردار سلیمانی برای نزدیک‌تر کردن شیعه و سنی و افزایش وحدت بین مسلمانان این پیام روشن را می‌رساند که آرمان حاج قاسم نابودی ظلم بود و در این راه تلاش کرد که نظام‌ جمهوری اسلامی را در جهان به عنوان مرکز مبارزه با ظلم حفظ کند.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با اشاره به مجاهدت‌های شهید سلیمانی در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) عنوان کرد: حاج قاسم با ایجاد اتحاد بین مسلمانان کشورهای مختلف، به مبارزه با ظلم برخاست. مهم‌ترین هدف سردار سلیمانی اقامه عدل بود.

محبی تاکید کرد: قطعا خون شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس منجر به خروج آمریکا از منطقه خواهد شد، کما اینکه طی چند ماه گذشته شاهد خروج ایالات متحده از افغانستان بودیم؛ لذا ما امیدواریم به فضل الهی خون آن ۲ شهید و مجاهدت‌های رزمندگان به نتیجه برسد و آمریکا به عنوان کشوری مستکبر و مداخله‌گر منطقه را ترک کند.

وی با تاکید بر اینکه قطعا ما حق انتقام سخت را برای خودمان محفوظ نگه داشته‌ایم، عنوان کرد: ترامپ تا پایان عمرش زندگی راحتی نخواهد داشت چراکه جمهوری اسلامی به دنبال انتقام است و تمام دنیا باید بداند که ظلم و اهانت به جمهوری اسلامی تاوانی سخت را در پی دارد.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا