سیاسی

دولت جوان حزب‌اللهی لزوما باید خستگی‌ناپذیر و مردمی باشد

نایب رئیس مجلس گفت: دولت آینده باید دولتی جوان و انقلابی باشد تا بتوانیم به یک تحول عظیم در عرصه‌ مدیریت کشور برسیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سلسله نشست‌های تبیین گفتمان دولت جوان حزب اللهی به همت بسیج دانشجویی استان قم و با حضور سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

قاضی‌زاده هاشمی در این نشست طی سخنانی درباره برنامه‌های انتخاباتی خود گفت: برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب باید مسیر را تغییر داد و ما به انقلابی جدید نیاز داریم، انقلاب در عملکردها، رویه‌ها و رویکردها تا به تحول عظیم در عرصه‌ی مدیریت امور کشور برسیم.

وی خاطر نشان کرد: دولت جمهوری اسلامی، دولت ملت اسلام است و دولت جوان باید حزب اللهی باشد و منظور از جوانی، دین گرایی راستین است و به همین سبب رهبر معظم انقلاب، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را سرمشقی بی نظیر در این امر برگزیده‌اند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: خصلت مدیر موفق مردم طلبی و خستگی ناپذیری در راه خدمت به مملکت و مردم است و چه بسا جوانی در دولت باشد اما واپسگرایی اش از سنت گراها بیشتر باشد و با شیوه‌ مدیریتی ناکارآمدی در جهت نابسامانی امور گام بردارد و اصل جوان بودن در این مطلب نهفته است.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: در مورد موضوع سربازی نیز گفتگوهای مفید به فایده‌ای داشتیم البته این موضوع جدیدی نیست و ما با دوستان در ستاد کل نیروهای مسلح برنامه داشتیم و نیاز به همکاری مدون همکاران مان در این زمینه داریم و دولت ما ان‌شاالله این اقدامات را عملی خواهد کرد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: برای به سامان شدن امور در همه زمینه‌ها از جمله شرایط اقتصادی پیش رو نیاز به برنامه‌ کارآمد داریم و افراد کارآزموده با طرح و نقشه کارا را در عرصه‌ی مدیریت درست به کار خواهیم کرد و از آوردن مدیران بی تدبیر به شدت جلوگیری می‌کنیم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا