سیاسی

دولت جوان حزب اللهی با فسادستیزی و استفاده از جوانان و افراد با روحیه جوانی رقم می خورد


نماینده مردم اصفهان در مجلس اظهار داشت: دولت جوان حزب اللهی که رهبر انقلاب نوید آن را دادند، قطعا با فسادستیزی و استفاده از جوانان و افراد با روحیه جوانی رقم می خورد و مردم توقع دارند از جوانان در دولت سیزدهم استفاده شود.

حجت الاسلام حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: شستا یکی از منابع مهم مالی کارگران و بازنشستگان کشور است. متاسفانه این مجموعه در ادوار مختلف تبدیل به یک حیاط خلوت سیاسی برای انتصاب هم حزبی ها و نورچشمی ها شده است.

وی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مجموعه های متعدد و مهمی همچون شستا در زیر مجموعه خود دارد، که شامل صدها شرکت مهم می باشد.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ گفت: ما به فردی نیاز داریم که بتواند سیستم شرکت داری وزارت کار و زیر مجموعه را به تعبیری جراحی عمیق کند.

میرزایی عنوان کرد: رییس جمهور منتخب شاخص های انتصاب افراد در دولت سیزدهم را کارآمدی، فسادستیزی، مردم داری و انقلابی بودن برشمردند. قطعا برای این شاخصها باید افرادی گمارده شوند که در کارنامه خود این معیارها را  داشته باشند و وقتی ما کارنامه آنها را ببینیم، این معیارها مشهود باشد.

میرزایی تصریح کرد: دولت جوان حزب اللهی که حضرت آقا نوید آن را دادند، قطعا با فسادستیزی و استفاده از جوانان و افراد با روحیه جوانی رقم می خورد. مردم توقع دارند از جوانان در دولت سیزدهم استفاده شود.

میرزایی گفت: مجلس بر روی معرفی وزرا حساس است و قطعا فسادستیز بودن یکی از ارکان مهم مجلس می باشد.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا