سیاسی

دولت فعلی مسائل مردم را به برجام گره نزده است


نماینده مردم بندرانزلی در مجلس گفت: دولت فعلی مسائل مردم را به برجام گره نزده و این یک تدبیر بسیار خوبی است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، احمد دنیامالی نماینده مردم بندر انزلی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (سه شنبه ۹ آذرماه) گفت:‌ واقعیت این است که اقدامات ما و دولت در قبال مسائل معیشتی مردم قابل دفاع نیست. البته بپذیریم و قبول کنیم که دولت در ابتدای کار خودش است و هنوز خودش را پیدا نکرده و ما باید به دولت فرصت لازم را بدهیم و کمک کنیم.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت با توجه به مشکلات جاری کشور باید به فکر بودجه ۱۴۰۱ باشد و همچنین برنامه هفتم توسعه.

وی افزود: ما قبلا هم به دولت گفته‌ایم که در کنار دولت هستیم و به دولت کمک خواهیم کرد و این را اثبات کرده‌ایم، باز هم تلاش خواهیم کرد که در کنترل تورم و بحث رونق اقتصادی و در ارتباط با مسائل معیشتی مردم به دولت کمک  کنیم.

دنیامالی خاطرنشان کرد: اقدامات و عملکرد دولت را باید مبتنی بر سرعت تصمیم‌گیری و برداشت موانع حوزه کیفیت و کمیت در کار تولید بدانیم.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متأسفانه تعدادی از وزرای ما حرف‌های بسیار کلی می‌زنند و گزارش‌های که ما امروز دریافت کردیم به صورت کلی ارائه شد. مردم مشکلاتشان با حرف‌های کلی حل نمی‌شود. البته بعضی از وزرا تسلط خوبی دارند که ما امیدواریم موفق باشند و بخشی از مشکلات مردم برطرف شود.

وی افزود: یکی از مزیت‌های دولت فعلی این است که جوان‌گرایی را در دستورکار خود قرار داده و مدیران نسل جدید را برای نظام تربیت می‌کند که باید مورد حمایت قرار گیرد؛ چراکه ما چاره‌ای جز جوانگرایی نداریم.

دنیامالی خاطرنشان کرد: دولت فعلی مسائل مردم را به برجام گره نزده و این یک تدبیر بسیار خوبی است که دولت ما داشته و مجلس هم قطعا از این بحث حمایت خواهد کرد.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما نمی‌توانیم از دولت مطالبه‌گری غیرواقع‌بینانه داشته باشیم و باید ببینیم به دولت چه داده‌ایم و از او چه می‌خواهیم.

وی افزود: دولت با یک خزانه خالی و بدهکاری‌های انباشته که ناشی از تحریم‌ است، مواجه است. اگر ما بر اساس اعداد و آمار و آنچه در بودجه پیش‌بینی کرده‌ایم، تحقق این بودجه باید با همکاری همه‌جانبه دولت و مجلس و قوه قضائیه باشد.

دنیامالی خاطرنشان کرد: خواهش من از دولت این است که نظام خودتحریمی داخلی خودش را مدیریت کند و مدیرانی را حمایت کند و به کار گیرد که جهادی، شجاع و استکبارستیز باشند. ما با مدیران ناتوان و ترسو نمی‌توانیم موانع تولید را برداشته و مشکلات کشور را حل کنیم.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا