سیاسی

رئیسی عازم تهران شد

رئیس جمهور بعد از دیدار دوجانبه با همتای روسیه‌ای خود و برگزاری نشست هیات‌های عالی دو کشور، عازم تهران شد.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سید ابراهیم رئیسی که صبح امروز پنجشنبه به دعوت ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در صدر هیئت عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی به مسکو سفر کرده بود، دقایقی پیش با بدرقه برخی مقامات این کشور مسکو را به مقصد تهران ترک کرد.

دیدار و گفتگوی دوجانبه با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، نشست هیئت‌های عالی‌رتبه و گفتگو و تبادل نظر درباره مسائل مشترک و مورد علاقه دو کشور به ویژه درباره مسائل اقتصادی و تحولات غزه محور برنامه‌های سفر رئیسی به روسیه بود.

انتهای پیام/

آگهی
سیاسی

رئیسی عازم تهران شد

رئیس جمهور، پکن را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور دقایقی پیش فرودگاه پکن را به مقصد مهرآباد ترک کرد و عازم تهران شد.

 

در جریان این سفر و در حضور روسای جمهور دو کشور، علاوه بر برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالیرتبه، 20 سند همکاری نیز به امضای مقامات عالیرتبه دو طرف رسید.

رئیس جمهور در این سفر همچنین در برنامه‌هایی جداگانه با مسئولان، اساتید و دانشجویان دانشگاه پکن، جمعی از اندیشمندان و فرهیختگان برتر چین، مسئولان ده‌ها شرکت بزرگ اقتصادی چین و فعالان افتصادی ایرانی مقیم چین و نیز ایرانیان مقیم این کشور دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله رئیسی همچنین نماز جماعت مغرب و عشای امروز چهارشنبه خود را در جمع مسلمانان چینی و نمازگزاران مسجد “دونگ سی” اقامه و سخنان کوتاهی نیز در جمع آنان ایراد کرد.

انتهای پیام/

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا