سیاسی

رئیسی: ورز‌ش نماد پیشرفت یک کشور است/ سرمایه گزاری در ورزش هزینه نیست


کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه سرمایه گذاری در ورزش هزینه نیست بلکه خریدن آینده هست گفت: توجه به نیروی انسانی محوری ترین و نقطه در ورزش است لذا باید باید ساز و کار توجه به پیشکسوتان تعریف شود.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شامگاه امروز (سه شنبه) در نشستی با ورزشکاران و قهرمانان ورزشی اظهار داشت: ورزش مسئله مهمی هست و ورز‌ش نماد پیشرفت یک کشور است و در ارزیابی‌های جهانی پیشرفته بودن ورزش یک کشور از جلوه‌های پیشرفت یک کشور است و سرمایه گذاری در ورزش هزینه نیست بلکه خریدن آینده است و توجه به نیروی انسانی محوری ترین و نقطه در ورزش است و باید همواره نه در سخن بلکه در عمل به آن توجه شود و باید ساز و کار توجه به پیشکسوتان تعریف شود.

وی افزود: باید برای ورزش قهرمانی در کشور سرمایه گذاری کنیم.

رئیسی با بیان اینکه باید در ورزش به چهره‌های ورزشی از درون ورزش میدان دهیم و اینکه یک چهره سیاسی مدیریت کند افراد با او انس قلبی نمی‌گیرند گفت: نیازمند روح نشاط و عاطفه و فتوت و غیرت و مردانگی هستیم و این در تربیت ورزش ما وجود دارد و فتوت علی ابن ابی طالب(ع) و دفاع از حق و دفاع از دیگران او خیلی مهم است.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه ما غیر فوتبال ورزش های دیگر هم داریم که باید به آن هادهم توجه شود گفت: چون به والیبال ما توجه شد درخشید و اگر بی توجهی شود ممکن است دوباره به حال قبلی خود برگردد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ورزش شادی آفرین است و پویایی و تحرک در جامعه ایجاد می‌کند، تصریح کرد: ورزش قهرمانی مظهر وحدت و افتخار ملی است و باید تلاش کنیم امید مردم را در برخی حوزه ها برگردانیم و باید با امید زندگی کردن در جامعه گسترش یابد.

وی با تاکید بر اینکه بحث خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس دنبال خواهد شد تا نگرانی ها حل شود گفت: نشاط و میدان دادن به بانوان مهم است و حتما باید ورزش بانوان به عنوان یک محور مهم مورد توجه قرار گیرد.

رئیسی افزود: استعدادیابی باید در مناطق محرم بیشتر شود چون استعدادهای زیادی در مناطق محروم وجود دارد.

ادامه دارد…


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا