سیاسی

رئیس‌جمهور و دولت، لرستان را از تنش شدید آبی نجات دهند


نماینده کوهدشت در مجلس از رئیس جمهور و وزیر نیرو خواست در سفر استانی به لرستان از سدهای در حال احداث بازدید کرده و بودجه آن را تخصیص دهند؛ چراکه لرستان در تنش شدید آبی است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمدرضا مبلغی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی امرووز (سه شنبه ۱۶ آذر ) در جلسه علنی مجلس و در تذکر شفاهی اظهار داشت: لرستان در تنش شدید آبی است و علاوه بر آب کشاورزی، مردم این استان در تامین آب شرب هم مشکل دارند.

وی افزود: چرا در تصمیم‌گیری‌ها درباره آب در خصوص لرستان بحثی نمی‌شود. آیا می‌شود که یک استان در تامین آب کشاورزی و آب شر بی‌بهره باشد، در حالی که این استان منشأ آب است.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چرا وزارت نیرو درباره احداث سدهای لرستان جدیت لازم را ندارد؛ ما می‌خواهیم سیاست‌های غلط گذشته ادامه نیابد.

مبلغی با اشاره به سفر استانی رئیس جمهور به لرستان گفت: با توجه به اهمیت احداث سدها در لرستان از آیت‌الله رئیسی و وزیر نیرو می‌خواهم از سدهای در حال احداث این استان بازدید کرده و دستورات لازم را برای تخصیص بودجه احداث آن صادر کنند.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا