سیاسی

رد شکایت نماینده اصفهان از سلطانی‌فر در کمیسیون فرهنگی مجلس


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:‌ شکایت نماینده اصفهان از وزیر ورزش در کمیسیون فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت جمع‌بندی نهایی کمیسیون شکایت این نماینده از وزیر ورزش را وارد ندانست.

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز و در ادامه جلسه قلی کمیسیون رسیدگی به شکایت عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در قالب ماده ۲۳۴  آیین‌نامه داخلی مجلس از مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در دستور کار اعضای کمیسیون قرار داشت.

وی افزود: در این جلسه رئیس کمیته کمیسیون گزارش بررسی‌ها در این باره توسط کمیته را ارائه کرد و مستندات مربوط به این شکایت نیز چه از طرف نماینده شکایت‌کننده و چه از طرف وزیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت:‌ در پایان کار و در جمع‌بندی نهایی کمیسیون شکایت نماینده اصفهان از وزیر ورزش را وارد ندانست.

نصیرایی خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه امروز مسئولان ورزش باستانی کشور با حضور در جلسه کمیسیون گزارشی از برنامه‌های کاری ورزش باستانی ایران ارائه کردند و در نهایت تصمیم بر این شد تا مسئولان ورزش باستانی گزارشی را از برنامه‌‌های آتی خود را به کمیسیون ارائه کنند تا حمایت‌های مادی و معنوی لازم از آنها صورت گیرد.

وی افزود: در ادامه رئیس و جمعی از اعضای کمیسیون بازدیدی از جشنواره فیلم فجر داشتند و با مسئولان این جشنواره گفت‌وگو کردند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت:‌ سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر که بنا بود در بهمن‌ماه سال قبل برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد و از ۵  تا ۱۲ خردادماه برگزار می‌شود.

نصیرایی خاطرنشان کرد: در ادامه فیلم «گیسوم» نیز برای اعضای کمیسیون به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا