سیاسی

رضایت جامعه هدف از زندان‌بانان 

ایسنا/لرستان مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: تیم کاری که عهده‌دار مسئولیت‌های مختلف در حوزه زندانبانی استان است رضایت‌مندی جامعه هدف را در پی داشته و این مهم در تحولات میدانی قابل مشاهده است.

عبدالمجید کشوری در نشست شورای تحول اداری در اداره‌کل زندان‌های لرستان ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه وشهادت ام‌ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) و معرفی امین القاصی‌مهر به عنوان معاون اداری مالی زندان‌های استان، اظهار کرد؛ تیم کاری که عهده‌دار مسئولیت‌های مختلف درحوزه زندانبانی استان است رضایت‌مندی جامعه هدف را در پی داشته و این مهم در تحولات میدانی قابل مشاهده است.

وی افزود: راه‌های نرفته بسیاری وجود دارد و مشکلات موجود را می‌توان با جدیت و برنامه‌ریزی دقیق‌تر پیگیری کرد.

این عضو شورای قضایی لرستان درخصوص سرمایه‌گذاری دشمنان بر افکار مردم ایران و جنگ نرم، افزود: دشمن تمام تلاش خود را جهت تغییر افکار عمومی به کار گرفته که همه ما موظفیم به‌عنوان کارگزاران نظام جمهوری اسلامی، سیاست‌های مذبوحانه دشمنان را خنثی کنیم.

وی مهم‌ترین حربه دشمنان برای عملی کردن اهداف شوم خود را بزرگ‌نمایی مسائل و مشکلات کشور و نادیده گرفتن پیشرفت‌ها دانست و افزود: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در مورد بصیرت‌افزایی، همه ما وظیفه داریم که درخصوص این اهداف شوم دشمنان با بصیرت وارد میدان نبرد شویم.

کشوری اضافه کرد: به منظور حرکت در مسیر رشد و تعالی یک مجموعه باید به نظرات کارشناسی و در نهایت به خرد جمعی احترام گذاشت و بخوبی از آن استفاده کرد.  

مدیرکل زندان‌های لرستان برنامه‌های سازمانی را در اولویت دانست و افزود: از نکات مورد اهمیت رئیس سازمان زندان‌ها حرکت در مسیر اعتدال است که در آیات و روایات به مثابه خیرالامور اوسطها از آن تعبیر شده است.

وی ادامه داد: به کارگیری خرد جمعی ومطالبه گر بودن در رابطه با حق وحقوق زندانیان وحفظ روحیه مددکاری در بین زندانیان مدیر توانمند در حوزه زندان‌ها مدیری است که علی‌رغم تمام کمبودها بتواند منشاء تغییرات مثبت و متعالی باشد.

کشوری با اشاره به اینکه بی‌تدبیری به هیچ وجه مورد پذیرش سازمان زندان‌ها نیست، چراکه خوراکی برای عناصرضد انقلاب تهیه می‌کند، عنوان کرد: تذکرات زندانبانی باید به طور مستمر به کارکنان و آموزش‌های کاربردی به زندانیان جهت بازگشت شرافتمندانه به جامعه ارائه شود.

مدیرکل زندان‌های لرستان با اشاره به اینکه کار مردم درالویت کارهاست، ادامه داد: تفویض امور به افراد توانمند، دچار روزمرگی نشدن و تبدیل شدن اخلاق مداری به شیوه مدیریتی از دیگر اولویت‌های ماست.

وی عنوان کرد: در سازمان زندان‌ها با به کار گیری فکر و تدبیر غیرممکن به ممکن تبدیل و تمامی مسائل و مشکلات زندان‌ها به یاری خدا وباهمت و خرد جمعی رفع خواهد شد.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا