سیاسی

رونمایی از ویژه‌نامه دفتر تحکیم وحدت با عنوان «سرباز مقاومت»


شماره جدید ویژه‌نامه دفتر تحکیم وحدت با عنوان «سرباز مقاومت» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، نشریه « سرباز مقاومت» دفتر تحکیم وحدت طی نشستی به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) رونمایی شد.

 علی بزرگخو دبیر دفتر تحکیم وحدت در این نشست گفت: نشریه سرباز مقاومت دفتر تحکیم وحدت به چند محور اساسی از جمله محور مقاومت، نقش شهید سلیمانی در تحولات منطقه پرداخته است.

وی ادامه داد: یکی از محورهای اساسی که نشریه دنبال می‌کند تاثیرگذاری ویژه شهید سلیمانی بر محور مقاومت است. همچنین اینکه شهیدسلیمانی در منطقه یکی از افراد تاثیرگذاری بودند که برای منافع آمریکایی، صهیونیسم و تروریست‌ها به مثابه خطر بودند.

بزرگخو در پایان سخنانش از تلاش انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برای آماده کردن نشریه سرباز مقاومت قدردانی کرد.

سعید واشقانی فراهانی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) هم گفت: در نشریه سرباز مقاومت که در قالب نشریه دفتر تحکیم وحدت منتشر شد به چهار محور اساسی نقش شهید سلیمانی در تحولات منطقه، نقش شهید سلیمانی در محور مقاومتف اهداف آمریکا از ترور شهید سلیمانی، دیپلماسی مقاومت و دو گانه میدان دیپلماسی پرداخته شده است.

وی ادامه داد: یکی از مباحث اساسی که نشریه دنبال می شد این بود که نشان دهیم شهید سلیمانی علاوه بر اینکه یک سردار قدرتمند بودند یک دیپلمات تمام عیار هم بودند و  نمود آن را می توان در آوردن روسیه به سوریه مشاهده کرد شهید سلیمانی کاری را انجام داد که ده ها هزار نفر دیپلمات نمی توانند انجام دهند.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا