شهرستان ها

رونمایی استاندار گیلان از نقاشی اسلم دیلمی اثر استاد محمد زحمتکش

رشت- رییس حوزه هنری گیلان از رونمایی تابلوی نقاشی اسلم دیلمی اثر استاد «محمد زحمتکش» با حضور استاندار خبر داد و گفت: این اثر سرگذشت شهید ایرانی در واقعه عاشورا را به تصویر کشیده است.

سید رسول منفرد در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور استاندار گیلان در حوزه هنری اظهار کرد: حوزه هنری با مساله محوری به دنبال پوشش خلأهای فرهنگی گیلان است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری تولیدات و برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی و هنری در این مجموعه اضافه کرد: پرداختن به مسائل فرهنگی و هنری گیلان در دستور کار حوزه هنری است.

منفرد با اشاره به اینکه گزارش اقدامات فرهنگی صورت گرفته مجموعه، مورد اقبال و توجه استاندار گیلان قرار گرفت، گفت: نگاه فرهنگی استاندار محترم در بازدید از حوزه هنری ملموس بود و نشان‌دهنده توجه دولت به مقوله فرهنگ و هنر است.

وی با اشاره به تولیدات ارزشمند هنری در گیلان افزود: استاندار گیلان تولیدات و محصولات حوزه هنری را دارای قابلیت به‌کارگیری به عنوان هدیه و پیوست فرهنگی برای مهمانان ویژه استان ارزیابی کردند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی گیلان به تأکید استاندار گیلان برای راهیابی تولیدات گیلان‌شناسی مجموعه به مراکز آموزشی اشاره کرد و گفت: حوزه هنری گیلان در تلاش است توان خود را برای اخذ خروجی‌های متنوع هنری و فرهنگ عمومی از تولیداتش ارتقا دهد و حضور این آثار در مراکز آموزشی و مدارس افزون شود.

منفرد با بیان اینکه مساله فرهنگ مورد توجه حاکمیت و نظام است، اضافه کرد: حضور استاندار گیلان در حوزه هنری حامل این پیام است که مساله فرهنگ و هنر دغدغه دولت و مسؤولان است و مدیران فرهنگی استان باید برای افزایش بهره‌برداری از ظرفیت‌های فرهنگی دولت اهتمام بیشتری به خرج دهند.

<a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%b1%d9%88%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%db%8c'>رونمایی</a> استاندار گیلان از نقاشی اسلم دیلمی اثر استاد محمد زحمتکش

وی از رونمایی تابلوی نقاشی اسلم دیلمی اثر استاد محمد زحمتکش با حضور استاندار خبر داد و افزود: این اثر به سرگذشت اسلم دیلمی به عنوان شهید ایرانی واقعه عاشورا می‌پردازد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی گیلان از رونمایی کتاب فرهنگ گیلکی تمیجانی خبر داد و اضافه کرد: در حاشیه بازدید استاندار گیلان از حوزه هنری از کتاب فرهنگ گیلکی تمیجانی اثر ارزشمند حسن کریمی رونمایی شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا