سیاسی

شاکری: وزرای دولت با مجلس و مردم صادق باشند/از ریل مجلس خارج نشوید


نماینده مردم تهران در مجلس گفت: وزرای محترم کارهای خوب خود را اطلاع رسانی کنید و نشست خبری داشته باشید و با مردم و مجلس صادق و شفاف باشید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس عصر امروز (چهارشنبه ۳ شهریورماه) در صحن علنی مجلس طی اخطاری با استناد به اصل ۳ قانون اساسی خطاب به وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم، اظهار داشت: برای موفقیت خودتان و اولین دولت گام دوم انقلاب و برخواسته از دل مردم کمر همت ببندید.

وی افزود: وزرای محترم کارهای خوب خود را اطلاع رسانی کنید و نشست خبری داشته باشید و با مردم و مجلس صادق و شفاف باشید و روح امام راحل، شهدا و شهید سلیمانی را ناظر بر خود بدانید.

شاکری با بیان اینکه ریل گذاری با مجلس است و وزرای کابینه نباید از ریل خارج شوند، تاکید کرد: وزرای دولت بین مردم باشند و از امکانات اختصاصی کمتر استفاده و قوی ترین فرد را معاون پارلمانی خود کنید.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه وزرا باید برای ملاقات با نمایندگان مردم وقت بگذارند، تصریح کرد: وزرا با نمایندگان در امور حوزه های انتخابیه مشورت کنند و درخواست های مردمی آنها را اجابت و با مجامع استانی همکاری کنند.

ادامه دارد …

 


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا