سیاسی

ضرورت پیش‌بینی ساز و کار رسانه‌ای برای دفاع از جایگاه قانونی نمایندگان

نماینده مردم اراک در مجلس خطاب به هیئت رئیسه مجلس گفت: ساز و کار مناسبی برای اجرای بند ۱۱ ماده ۲۰ آیین‌نامه داخلی در راستای دفاع از حقوق و جایگاه قانونی نمایندگان در قالب فضای رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی رسمی در مجلس پیش‌بینی شود تا با اقدامات تحریک‌کننده و تخریبی مقابله شود.

به گزارش ایسنا، علی اکبر کریمی در جلسه علنی امروز(دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: چندی پیش مطلبی به نقل بنده در فضای مجازی منتشر شد که حاوی برخی عبارات توهین آمیز نسبت به فرهنگیان بزرگوار کشورمان بود. پس از مطلع شدن از انتشار این مطلب کذب در سایت و کانال رسمی اطلاع‌رسانی اینجانب تکذبیه آن منتشر شد.

نماینده مردم اراک در مجلس با بیان این ادعا که طی سال‌های گذشته مواضعم نسبت به حمایت از فرهنگیان کشور شفاف بوده است، گفت: این اقدام تخریبی و تحریک‌کننده در آستانه شروع سال تحصیلی با اقدامات انجام شده خنثی شد از این رو فرهنگیان بنده را به عنوان خادم خود مورد لطف قرار دادند. بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته توسط پلیس فتا این خبر کذب اولین بار در گروه‌های معاند خارج از کشور منتشر و سپس بازنشر داده شده است.

وی خطاب به هیئت رئیسه مجلس گفت: از هیأت رئیسه درخواست می‌کنم که ساز و کار مناسبی برای اجرای بند ۱۱ ماده ۲۰ آیین‌نامه داخلی در راستای دفاع از حقوق و جایگاه قانونی نمایندگان در قالب فضای رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی رسمی در مجلس پیش‌بینی شود تا با اقدامات تحریک‌کننده و تخریبی مقابله شود.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهوری به تسریع در انتخاب و انتصاب مدیران دولتی تأکید کرد و گفت: در وزارتخانه‌ها، سازمان‌های ملی و استانداری‌ها، هنوز شاهد انتخاب مدیران با رویکرد جدید دولت سیزدهم هستیم؛ حضور مدیران گذشته بدون انگیزه و توان لازم سبب شده در کارها اختلال ایجاد شود.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا