سیاسی

فرزند شهید نجفی رستگار:‌ باید یک رئیس جمهور انقلابی روی کار بیاید/ تحول‌گرایی و عملکرد آیت الله رئیسی قابل کتمان نیست


فرزند شهید سردار نجفی رستگار گفت: مردم به این نتیجه رسیده‌اند که بایستی جناح‌های سیاسی کنار گذاشته و رئیس‌جمهوری توانمند، دلسوز، با کارنامه و تحول‌گرا را انتخاب کنند که در بین نامزدهای انتخابات آیت‌الله رئیسی چنین شاخصه‌هایی دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محدثه نجفی‌رستگار فرزند شهید سردار کاظم نجفی رستگار در نشست خبری خانواده شهدای حامی آیت‌الله رئیسی در سیزدهمین دوره ریاست انتخاب جمهوری اظهار داشت: ۵۰ سال حکومت در این کشور در دستان رژیم پهلوی بود و اتفاقات و سیاست‌های خاصی نظیر فقیه نگه داشتن مردم و درگیری آنها به مسائل فرعی باعث شد که آنها به فکر مسائل اصلی و رفع مشکلات برنیایند و عملا رژیم پهلوی با تشریفات فراوان کاری کردند که مقادیری از خاک این مرز و بوم را به دیگران دادند و چون مردم خیلی از این موضوع اطلاعی نداشتند اعتراضی هم صورت نگرفت.

وی افزود: با تدبیر بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام راحل (ره) حاکمیت در کشور از سیستم پادشاهی به جمهوری اسلامی تغییر پیدا کرد و مردم هم از آن حمایت کردند؛‌ حضرت امام معتقد بودند که حکومت یک طرف باشد و مردم هم طرف دیگر و بایستی تعامل بین این دو وجود داشته باشد و اگر دولت نسبت به مردم تواضع نداشته باشد حتما مشکل به وجود می‌آید. 

فرزند شهید سردار نجفی رستگار تصریح کرد: مشکل اساسی و فعلی کشور موضوع عدالت است و حتی رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به این موضوع اشاره کرد و فرمودند که ما در پیشرفت، پیشرفت کرده‌ایم اما در موضوع عدالت نه؛ اتفاقاتی که در سال‌های اخیر در کشورمان رخ داده است متوجه می‌شویم از نظر زیرساختی و آب و برق و گاز امکانات خوبی به شهرها و روستاها منتقل شده است این در حالی است که در دوران شاهنشاهی برخی راه‌ها و جاده‌ها را به صورت موقت احداث کرده بودند و نقاطی که محل  عبور و مرور توریست‌ها بود مطلوب بود و سایر نقاط چنین رویه‌ای را نداشت. این در حالی است که ما از نظر آبادانی و پزشکی پیشرفت‌های زیادی داشتیم ولی متأسفانه وقفه‌ای در عدالت رخ داده است که دلیل آن افتادن کار به دست لیبرال‌ها بوده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ما تا کنون رئیس‌جمهور انقلابی نداشته‌ایم و مردم بایستی در انتخابات پیش‌رو به یک فرد انقلابی و با کارنامه رأی دهند.

فرزند شهید سردار نجفی رستگار گفت: رهبر معظم انقلاب با درایت و سیاست بسیار والا و برتری در حال هدایت کشور هستند و استمرار دشمنی استکبار جهانی به دلیل موقعیت خاص جمهوری اسلامی است و حتی کشورهای خارجی احترام ویژه‌ای را برای ایشان قائل هستند زیرا مدیریت ایشان در کشور بی‌نظیر است.

وی گفت: وجود سیاست و امنیتی خاص با وجود آنکه رفاه و معیشت نسبی در کشور که بخشی از وظایف رئیس‌جمهور محسوب می‌شود وجود ندارد مردم نگران شده و دغدغه دارند این در حالی است که اگر رئیس‌جمهور انقلابی را انتخاب کنیم که در کنار رهبر معظم انقلاب بتواند کارهای جمهوری اسلامی را پیش ببرند و عملا به مرحله تکامل برویم تا حد بسیار زیادی از دغدغه‌ها کاهش پیدا خواهد کرد.

فرزند شهید سردار نجفی رستگار گفت: بسیاری از شهدا برای آرامش مردم جان خود را از دست دادند و به جبهه‌ها رفتند و هیچکس نمی‌تواند شرایط خانواده شهدا را درک کند چرا که تا زمانی که ۸ سال دفاع مقدس بود آنها درگیر جبهه بودند و بعد از آن هم بسیاری از شهدا، سرداران درگیر وضعیت خانواده شهدا و ایثارگران بودند و تلاش کردند تا معیشت و اقتصاد آنها را تأمین کنند و عملاً شهدا، ایثارگرانه تلاش می‌کردند خدشه‌ای به ملت بزرگ ایران وارد نشده و در رفاه و امنیت به سر ببرند، لذا بایستی این راه ادامه پیدا کند.

وی گفت:‌ اگر بخواهیم تحولی در کشور ایجاد کنیم بایستی با انتخاب یک رئیس‌جمهور انتخابی به این سمت و سو برویم هر چند که در چند سال اخیر وضعیت کشور بسیار بحرانی شده است اما همواره باید امید داشت و مردم هم به این نتیجه رسیده‌اند که بایستی جناح‌های سیاسی‌ کنار گذاشته و رئیس‌جمهوری توانمند، دلسوز، با کارنامه و تحول‌گرا را انتخاب کنند که در بین نامزدهای انتخابی ریاست جمهوری حضرت آیت‌الله رئیسی چنین شاخصه‌هایی را دارد.

فرزند شهید سردار نجفی رستگار گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب رئیس‌جمهوری که در کنار رهبری باشد و دلسوز واقعی مردم باشد می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های کشور را رفع کند.

وی گفت:‌ آیت الله رئیسی محور یک جریان تحول‌گرای درون انقلاب محسوب می‌شود و حضور وی در رأس قوه مجریه می‌تواند منجر به برون‌رفت کشور از شرایط فعلی کشور شود، دفاع از آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری مربوط به یک حزب و جناح نیست بلکه دفاع از یک جریان انقلابی است.

وی افزود: از مردم می‌خواهم برای آنکه فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تحقق عینی پیدا کند بایستی فردی که به این موضوع کاملاً واقف بوده و تحول‌گرایی را همواره سرلوحه کارهای خود قرار داده و کارنامه‌اش را چنین چیزی را نشان می‌دهد به عنوان سیزدهمین رئیس‌جمهور ایران انتخاب شود.

وی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی از ذخایر انقلاب محسوب می‌شود و بایستی همگی با انتخاب او در انتخابات پیش‌رو، رئیس‌جمهور مقتدر و قوی انتخاب کنیم که اگر اینگونه شود ضعف دولت فعلی و دولت‌های پیشین مانند بی‌تحرکی و وادادگی عقلانی و تحریف‌ها و دیپلماسی‌های التماسی و اشرافیت دولتی برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا