سیاسی

فرهنگ، ملت‌ها را رشد می‌دهد/با زبان هنر مانع تحریف دفاع مقدس شویم

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: گذر زمان، تغییر نسل‌ها و تحریف واقعیت‌ها می‌تواند دفاع مقدس را به فراموشی بکشد، اما باید سعی کنیم غبارها و زنگارها را با زبان هنر از چهره دفاع مقدس برداریم.

به گزارش خبرنگار مهر ، همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آغاز شد.

در این نشست که به مدت سه روز در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد، معاونین، روسای سازمان‌ها و مدیران ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس حضور دارند.

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این همایش ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: هر چه سخن در خصوص اهمیت دفاع مقدس بگوئیم، نمی‌توانیم شان و جایگاه ویژه و مهم دفاع مقدس در تاریخ انقلاب و تاریخ اسلام را بیان کنیم.

وی ادامه داد: ملت ما توانست با دست خالی اما با ایمان و مقاومت این حماسه‌های بزرگ را رقم بزند. اما گذر زمان و تغییر نسل‌ها و همچنین تحریف واقعیت‌ها می‌تواند دفاع مقدس را به فراموشی بکشد، اما باید سعی کنیم غبارها و زنگارها را با زبان هنر از چهره گرانقدر دفاع مقدس برداریم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آنچه ملت‌ها را رشد و تعالی می‌دهد فرهنگ است؛ ملت ما تاریخ پرشکوه و گرانقدری دارد که اگر به خوبی به آن بپردازیم می‌تواند آینده کشور را با اشاعه فرهنگ غنی دفاع مقدس بسازد.

ادامه دارد …

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا