سیاسی

قالیباف می‌تواند تحول عظیمی اقتصادی ایجاد کند

جبار کوچکی نژاد:

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: قالیباف می‌تواند تحول عظیمی اقتصادی ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: اگر آقای قالیباف افراد با تجربه، علمی و کسانی که علاقمندی به نظام دارند را به کار بگیرد می‌تواند در اداره کشور خصوصاً در حل مسایل و مشکلات اقتصادی توفیقات بسیاری کسب کند.

وی در رابطه با توانایی‌های قالیباف برای تکیه بر کرسی ریاست جمهوری، گفت: با توجه به اینکه آقای قالیباف هم در حوزه قانونگذاری حضور داشتند و در حوزه اجرا هم کارنامه موفقی داشتند می‌تواند تحول عظیمی در حوزه‌های مختلف کشور خصوصاً حوزه اقتصاد ایجاد کند.

وی بیان داشت: وقتی می‌خواهیم مطالبه مردم را مورد توجه قرار بدهیم نمی‌توانیم از افرادی که توانمندی لازم ندارند استفاده کنیم. بنابراین امروز باید به زمان دقت کنیم و توجه داشت باشیم که فرصت آزمون و خطا نداریم و باید کسی به عنوان رییس جمهوری سکان‌دار قوه مجریه شود که مشکلات و مسائل کشور را بشناسد و بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن مسائل را احصاء و در موردآنها چاره اندیشی کند.

قالیباف مسائل کشور را میفهمد و برای حلشان برنامه دارد وی خاطرنشان کرد: رزومه و توان و ظرفیت اجرایی قالیباف نشان می‌دهد که او فردی است که می‌تواند مسائل می فهمد و برای حل‌شان برنامه دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای قالیباف اگر در حوزه سیاسی به چینش کابینه خود دقت کنند قطعاً موفقیت‌های خوبی حاصل خواهد شد و اگر افراد با تجربه، علمی و کسانی که علاقمندی به نظام دارند را به کار بگیرد می‌تواند در اداره کشور خصوصاً در حل مسایل و مشکلات اقتصادی توفیقات بسیاری را کسب کند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا