سیاسی

مؤلفه‌های دینداری در مردم ما نسبت به اول انقلاب، رشد چشمگیری داشته است

فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا:

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا گفت:‌ هویزه در دفاع مقدس، محل جانفشانی شهدا و رزمندگان بود و نقطه به نقطه این شهر مزین به قطرات خون شهداست.


به گزارش ایلنا، سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در مراسم سالروز آزادسازی هویزه اظهار کرد: نقطه به نقطه منطقه هویزه مزین به قطرات خون شهداست.

وی با اشاره به اینکه شهرستان هویزه در دوران دفاع مقدس محل جانفشانی رزمندگان اسلام و شهدا بود، افزود: مردم هویزه و استان خوزستان در دوران دفاع مقدس، خون دادند و شهید شدند اما خونین شهر و هویزه را آزاد کردند.

سردار خادم سیدالشهدا بیان کرد: بر خلاف یاوه‌گویی‌های آمریکا و متحدانش، امروز شاهد قدرت نمایی انقلاب اسلامی ایران در سطح دنیا هستیم.

وی افزود: گفتمان انقلاب اسلامی، دفاع از ناموس و شرف و مظلومان عالم است، انقلاب ما پیشرونده است و در این راه مصمم ایستاده است و به جلو می‌رود.

سردار خادم سیدالشهدا با یادآوری خاطرات حضور خود در کنار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سوریه ابراز کرد: همه شاهد بودیم خون مطهر حاج قاسم سلیمانی و۷۷ شهید مدافع حرم استان خوزستان کارگر افتاد و بار دیگر مقاومت اسلامی، استکبار جهانی را به زانو درآورد.

وی افزود: مردم استان خوزستان با قومیت‌ها و گویش‌های مختلف در تمام حوادث بعداز جنگ، مثل اغتشاشات اخیر در برابر جنگ ترکیبی دشمن ایستادگی کردند.

فرمانده قرارگاه راهبردی کربلا اظهار کرد: دشمن به دنبال ایجاد اختلاف بین قومیت‌ها بود اما به برکت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، هر روز مردم متحدتر می‌شوند.

وی افزود: مؤلفه‌های دینداری در مردم میهن اسلامی ما نسبت به اول انقلاب، رشد چشمگیری داشته است.

سردار خادم سیدالشهدا در پایان سخنانش بیان کرد: خدمات مردم شهرستان هویزه و استان خوزستان به زوار حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در مراسم راهپیمایی جهانی اربعین حسینی با پذیرایی در مواکب، برگزاری مراسمات معنوی در ماه رمضان و روز عرفه از جلوه‌ها و مصادیق دینداری است و تداوم حرکت مؤمنانه مردم در مسیر راه مقدس سرداران شهید سید حسین علم الهدی، شهید علی غیور اصلی و شهدای مظلوم هویزه است.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا