سیاسی

مخالف وزیر پیشنهادی بهداشت/ عسگری: وزیر پیشنهادی بهداشت عملیاتی نیست و فقط آموزشی است


نماینده کرج در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی بهداشت صرفاً سوابق آموزشی دارد در حالی که ما برای پست وزارت بهداشت نیازمند مدیری جوان، تحول‌گرا و با سابقه قوی برای مقابله با فساد هستیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مهدی عسگری نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه اول شهریور) در علنی مجلس و در مخالفت با برنامه‌های بهرام عین‌اللهی وزیر پیشنهادی بهداشت اظهار داشت: ما وزیر معمولی در شرایط بحرانی فعلی نمی‌خواهیم؛ وزیر بهداشت در رأس ستاد مقابله با کرونا است و هر تصمیمی بگیرد مهم بوده و حتی اختیاراتی فراتر از قانون اساسی و اعتباراتی ویژه در دست دارد.

وی افزود: وزیر آتی بهداشت نباید سیاست‌های قبل را دنبال کند و ادامه روند قبلی اشتباه است به خصوص که تناقضات زیادی در تصمیم‌گیری‌ها به خصوص در کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا که از دوستان وزیر سابق بودند، دیده شد.

نماینده کرج در مجلس در ادامه با اشاره به برخی از تناقضات در تصمیم‌گیری‌ها در ستاد مقابله با کرونا عنوان کرد: یکی از مسئولان، خبر از تخصیص اعتبار ۵ هزار میلیارد تومانی جهت خرید داروی رمیدسیور می‌دهد اما مسئول دیگری می‌گوید اگر بیمار شوید طبق پروتکل ها نباید از این داروها استفاده شود.

عسگری گفت: درباره واردات واکسن یک بار می‌گوید وارد نمی‌کنند و یک بار می‌گویند باید وارد شود که همین باعث بی‌اعتمادی در میان مردم می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه وزارت بهداشت، وزارت پزشکان نبوده و وزارت سلامت و مردم است، اظهار کرد: کسی باید جلوی مافیای دارو را بگیرد که خود ذینفع آن نباشد و اگر دولت قبلی آقای رئیسی نتواند با این فسادها مقابله کند چه کسی باید بتواند؟

نماینده کرج در مجلس افزود: وزیر پیشنهادی بهداشت صرفاً سوابق آموزشی دارد در حالی که ما برای پست وزارت بهداشت نیازمند مدیری جوان، تحول‌گرا و با سابقه قوی برای مقابله با فساد هستیم.

انتهای پیام/ 


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا