سیاسی

مخالف وزیر پیشنهادی صمت/ ارکانی: برخی از سرفصل‌های برنامه فاطمی امین برای وزارت صمت دارای ابهام است


نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: برخی از سرفصل‌های برنامه فاطمی امین برای وزارت صمت دارای ابهام است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی صبح امروز(سه شنبه) در جلسه رای اعتماد به وزرا، در مخالفت با وزیر پیشنهادی پیشنهادی صنعت ،‌معدن و تجارت اظهار داشت: همین ایام که در مجلس هستیم افزایش قیمت اقلام و خودرو را شاهد بودیم و شاهدیم که برخی از سرفصل های برنامه فاطمی امین برای وزارت صمت دارای ابهام است.

وی خطاب به فاطمی امین افزود: برنامه شما برای تامین نهاده های دامی که پدر روستاییان و دامداران را درآورده چیست و برنامه تان برای احسای واحدهای تعطیل شده ناشی از کرونا و بدهی‌ها چیست؟ همچنین برنامه شما برای ادامه پروژه انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان برای صنایع و معادن بسیاری از استان ها چیست؟

این نماینده مجلس با بیان اینکه اگر فارغ از همه مذاکرات و تعاملات فی مابین به این نتیجه رسیدیم و فردا به رای خودمان بالیدیم، رای اعتماد بدهیم و الا پای اجرای وظیفه خود بایستیم و رای عدم اعتماد بدهیم،گفت: قرار نیست تکلیف شرعی و قانونی عصاره فضائل ملت و مجلس در راس امور فدای رفاقت، هم خطی سیاسی و مصلحت‌های آینده‌نگرانه شود.

وی افزود: کجای انقلاب و اصول انقلاب به ما اجازه داده به یک وزیر ضعیف رای اعتماد بدهیم تا فلان شخص از ما کدورت به دل نگیرد و کجای انقلاب به ما مجوز داده مجلس را در برابر دولت تعطیل کنیم و رسما وکیل الدوله بشویم؟

ادامه دارد…


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا