سیاسی

مخالف وزیر پیشنهادی ورزش/ فروردین: سجادی تاکنون هیچ تحولی در ورزش ایجاد نکرده


نماینده مردم فیروزآباد در مجلس گفت: در دوران مدیریت آقای سجادی هیچگونه تحولی در ورزش ایجاد نشده است. زمانی که معاون قهرمانی وزارتخانه بودند دو نفر از دوستان تاجر خود را در دو فدراسیون مهم مسؤولیت داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمد مهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد در مجلس عصر امروز (چهارشنبه ۳ شهریورماه) در صحن علنی مجلس در مخالفت با وزیر ورزش و جوانان، اظهار داشت: آقای سجادی اینجا اعلام کنند که چه زمانی یک قدم برای ورزش برداشتند؟ با رای ندادن به سجادی ثابت خواهید کرد که مشی مجلس دفاع از آرمانهای امام، انقلاب و شهدا است نه دفاع از ایرانمال، سایپا، پرشین خودرو.

وی افزود: در دوران مدیریت آفای سجادی هیچگونه تحولی در ورزش ایجاد نشده است. زمانی که معاون قهرمانی وزارتخانه بودند دو نفر از دوستان تاجر خود را در دو فدراسیون مهم مسئولیت دادند که هنوز چهار فدراسیون ما در حال تعلیق است.

فروردین با بیان اینکه من به شخصیت ورزشی ایشان احترام میگذارم، تصریح کرد: هر ورزشکار یا تحصیلکرده ورزش شایستگی وزارت ورزش و جوانان را ندارد.

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس گفت: ورزش امروز یک ظرفیت است اگر خوب مدیریت نشود برای نظام تهدید است. این افراد برای انقلاب و نظام هیچ هزینه ای ندادند و مطمئن باشید صلاحیت لازم برای وزیر شدن را ندارند.

ادامه دارد …


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا