سیاسی

مشکلات اقتصادی مردم غیر قابل حل نیست/ کشور مدیرانی شجاع و پاکدست می‌خواهد


وزیر اسبق تعاون با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی مردم غیر قابل حل نیست، تصریح کرد: کشور مدیرانی شجاع، با برنامه و پاکدست طلب می کند که شبانه روز برای خدمت به مردم فعالیت کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمد ناظمی اردکانی رئیس ستاد مرکزی پویش نخبگانی حامیان آیت الله رئیسی در جلسه هماهنگی واحدهای کشوری و استانی که با حضور جمعی از حامیان جناب آقای رئیسی برگزار شد، گفت: انتخابات برای کشور یک فرصت بی بدیل است و لازم است مردم به یاد بیاورند که عدم وجود چنین فرصتی، پیش از انقلاب اسلامی چه مصیبت هایی را بر کشور تحمیل کرده بود. با توجه به ۸سال سختی که مردم سپری کرده اند انتخابات پیش رو از اهمیت مضاعفی برخوردار است.

وزیر اسبق تعاون با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی مردم غیر قابل حل نیست، تصریح کرد: کشور مدیرانی شجاع، با برنامه و پاکدست طلب می کند که شبانه روز برای خدمت به مردم فعالیت کنند. ظرفیت های بالقوه کشور بیش از مشکلات موجود است. با برنامه ریزی و تلاش خالصانه در یک زمان نه چندان طولانی اقتصاد ایران در برابر فشارهای خارجی مقاوم خواهد شد و حربه تحریم برای همیشه از گزینه های دشمنی با ملت ایران برچیده می شود. 

وی افزود: در «دولت مردمی برای ایران قوی» نقش نخبگان در حل مشکلات کشور با توجه به نگاه کاندیدای اصلح جبهه انقلاب بسیار بیشتر از گذشته و قابل توجه خواهد بود. لذا نخبگان علی الخصوص نخبگان جوان باید خود را برای نقش آفرینی موثر همراه با پذیرش مسئولیت در کشور آماده کنند. لازم است واحدهای مختلف ستادی تمام تلاش خود را برای تکمیل پایگاه سراسری نخبگان کشور به کار بگیرند تا در وقت مقتضی از این ظرفیت های بی بدیل استفاده شود.

دبیرکل جامعه اسلامی مدیران ادامه داد: برای شناسایی نخبگان در سرتاسر کشور نیازمند یک عظم و اراده ملی هستیم، در همین راستا در حال راه اندازی سامانه ای هستیم تا در یک فرصت برابر، اطلاعات نخبگان علاقه مند به مشارکت در حل مشکلات کشور را شناسایی کنیم. در یک جامعه مدنی تولید ثروت به عهده مردم است و در این راستا نخبگان مسئولیت و نقش مضاعف دارند. از آنجایی که امسال مزین به نام “تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها” است یکی از مهم ترین اقدامات این موضوع خواهد بود که موانع را از جلوی راه نخبگان بر داریم و آنها را در مسیر تولید ثروت، پشتیبانی کنیم. 

وی افزود: آیت الله رئیسی اهتمام ویژه ای به مسئله جوانان و نخبگان دارند و این موضوع موید آن است که کشور در صورت پیروزی ایشان، دولت سیزدهم از ظرفیت آنها استفاده بیشتری خواهد کرد. 

لازم به ذکر است ستاد پویش نخبگانی حامیان آیت الله رئیسی به ریاست محمد ناظمی اردکانی با حکم علی نیکزاد، فعالیت خود را در سرتاسر کشور آغاز کرده است.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا