سیاسی

مطالبه وزیر علوم از کاندیداهای ریاست جمهوری

مطالبه وزیر علوم از کاندیداهای ریاست جمهوری


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: مطالبه ما از کاندیداهای ریاست جمهوری این است که یک پهلوان سیاسی باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «محمدعلی زلفی گل» وزیر علوم در نشست بین المللی «یک دهه سخن رهبر حکیم انقلاب اسلامی با جوانان آمریکا و اروپا؛ ورق‌خوردن تاریخ از شرق تا غرب» از اقدام رئیس دانشگاه تهران مبنی بر نام گذاری سالن اجلاس دانشگاه تهران به نام شهید رئیسی تقدیر کرد و گفت: این هم دلی ها موجب هم افزایی می گردد.

وزیر علوم ضمن ابراز تشکر از تشکیل این جلسه و ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت شهدای خدمت گفت: من توفیق داشتم که به جز خلبان ها و کادر پرواز با شهدا هم صحبتی و دوستی داشته باشم.

وی افزود: طبق گفته سردار سلیمانی؛سردار دلها کسی شهید می شود که زندگی اش شهادت گونه باشد. الحق این بزرگواران اینگونه بودند. در صدر ایشان آیت الله رئیسی بود. ما رفتارهای قاطعانه و در عین حال بسیار مهربانانه و با محبت ایشان را می دیدیم.

وزیر علوم در خصوص ایام انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: شما مناظرات سال ۹۶ و ۱۴۰۰ را دیده اید. شهید رئیسی یک پهلوان سیاسی بود. فرق بین پهلوان و قهرمان این است که قهرمان با رعایت قوانین برای پیروزی تلاش می کند. پهلوان با رعایت تقوا مراعات حال دیگران را می کند. ما مطالبه مان از کاندیداهای ریاست جمهوری این است که یک پهلوان سیاسی باشند.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا