سیاسی

معاندین داخلی اطلاعات غلطی از کشور به دشمن می‌دهند


عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: حضور پرشور مردم در مراسم‌ راهپیمایی 22 بهمن، روز قدس و… نشان‌دهنده غلط بودن اطلاعاتی است که معاندین و جاسوسان داخلی درباره ملت ایران به دشمن می دهند.

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: برخی افراد از داخل اطلاعات و مشاوره‌هایی به بیگانگان می دهند؛ این افراد هم به کشور خیانت می‌کنند و هم اینکه اطلاعاتی که به دشمن می دهند غلط است چون این قبیل افراد به دلیل عدم شناخت درست از ملت ایران؛ تصورات خود را به عنوان اطلاعات از جامعه ایران در اختیار دشمنان قرار می‌دهند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: به تصور ایین افراد ملت ایران از نظام فاصله گرفته و فکر می‌کنند با این اطلاعات غلط می‌توانند به اهدافشان درباره ایران که ایجاد فروپاشی و ضربه زدن به ملت ایران است؛ برسند.

نقدعلی خاطرنشان کرد: همین اطلاعات غلط مبنای اتخاذ تصمیمات توسط دشمنان ما شده و ما می‌بینیم به همین خاطر به اهدافشان در مورد ملت ایران نمی‌رسند.

وی افزود: حضور پرشور مردم در برنامه های ملی همچون راهپیمایی 22 بهمن، روز قدس، تشیع سردار سلیمانی و… خود نشان‌دهنده غلط بودن اطلاعاتی است که معاندین و جاسوسان داخلی در باره ملت ایران به دشمن می دهند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا