سیاسی

موافق وزیر پیشنهادی بهداشت/ محسنی بندپی: ضعف وزارت بهداشت فقدان نظام ارجاع، پزشک خانواده، نسخه نویسی الکترونیکی و پرونده سلامت است


نماینده مردم نوشهر در مجلس با بیان اینکه ضعف وزارت بهداشت و درمان فقدان نظام ارجاع، پزشک خانواده، نسخه نویسی الکترونیکی، سطح بندی خدمات و پرونده سلامت است، خواستار تمرکز این وزارتخانه بر مناطق محروم شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدعلی محسنی بندپی نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه اول شهریور ماه) در جلسه علنی مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی بهداشت اظهار داشت: سلامت یکی از مهم‌ترین مولفه‌های توسعه کشور است که اگر مهم‌تر از امنیت نباشد کمتر از آن نیست.

وی افزود: هیچ پدیده‌ای مانند کرونا نتوانسته اقتصاد، اشتغال، کسب و کار، فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی و شعائر مذهبی را درگیر کند و منطقی است که سکان چنین وزارتخانه‌ای به دست کسی بیفتد که تمرکز زیادی بر مناطق محروم داشته است.

نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فقدان نظام ارجاع، پزشک خانواده، سطح بندی خدمات، نسخه نویسی الکترونیکی و پرونده سلامت دلیل اصلی ضعف بهداشت و درمان کشور است.

محسنی بندپی گفت: امروز در شرایط  مطلوبی در موضوع کرونا نیستیم و اگر دغدغه مردم مناطق محروم و بیماران را داریم باید با آقای عین اللهی که برنامه‌های خوبی برای تحول در وزارت بهداشت و درمان دارد رأی دهیم.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا