سیاسی

موافق وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی/ نوروزی: ساداتی نژاد دارای تخصص و تعهد است


نماینده مردم علی آباد در مجلس با بیان اینکه ساداتی نژاد دارای تخصص و تعهد است، افزود: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی با اهتمام جدی برای راه‌اندازی شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی خدمت بزرگی را در سال حمایت از تولید به کشور انجام داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد در مجلس عصر امروز (دوشنبه ۱ شهریورماه) در صحن علنی مجلس در موافقت با ساداتی نژاد وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی اظهار داشت: امروز همه تشکل های بخش کشاورزی و بدنه وزارت جهاد کشاورزی در سراسر کشور از انتخاب هوشمندانه آقای ساداتی نژاد بسیار خوشحال و راضی هستند.

وی با بیان اینکه ساداتی نژاد دارای تخصص و تعهد است، افزود: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی با اهتمام جدی  برای راه‌اندازی شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی خدمت بزرگی را در سال حمایت از تولید به کشور انجام داد.

نماینده مردم علی آباد در مجلس با بیان اینکه آقای ساداتی‌نژاد در تلاش برای استفاده از تمامی ظرفیت ها و متخصصان است، گفت: یکی از نگرانی های اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس از دست دادن ایشان است و وی دغدغه حمایت از دامداران، منابع طبیعی، کشاورزی و… را دارد.

نوروزی با بیان اینکه برگشت قانون انتزاع یکی دیگر از تلاش های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی بوده است،‌ تصریح کرد: در جریان بررسی بودجه سال ۱۴۰۰ جلسات مکرری را با حضور مسئولان وزارتخانه های جهاد کشاورزی و نیرو داشتیم که ثمره آن پیش بینی ۲۷ هزار میلیارد تسهیلات برای بحث تولید و اشتغال، ۴ هزار میلیارد برای بیمه کشاورزی، ۲۰ هزار میلیارد بودجه محرومیت زدایی برای روستاها با راهنمایی آقای ساداتی نژاد بود.

وی افزود: مشخص ترین اقدام، تلاش های ایشان برای بحث کمبود مرغ و تخم مرغ و همچنین گرانی کود، سم و نهاده های دامی بود.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا