سیاسی

نصیرایی: حل مشکلات کشور در سایه یک انتخاب درست اتفاق می‌افتد


عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: حل مشکلات کشور در سایه یک انتخاب درست اتفاق می‌افتد.

حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به در پیش بودن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: حل مشکلات کشور در سایه یک انتخاب درست اتفاق می‌افتد و برای این منظور لازم است تا مردم به برنامه‌های کاندیداها توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: مردم باید برنامه و اظهارات کاندیداها را با سوابق کاری آنها تطبیق دهند و ببینند این اظهارنظرها در سوابق کاری کاندیداها هم دیده می‌شود و آیا آنها پیش از این هم به اظهارات خود پایبندی داشته‌اند یا خیر.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس با تاکید بر حضور پرشور در انتخابات اظهار داشت: در سایه یک انتخابات پرشور است که می‌توان یک انتخاب صحیح داشت و هیچ کس نباید با قهر کردن با انتخابات خود را از حق انتخابی که دارد محروم کند.

نصیرایی خاطرنشان کرد: کاندیداها نیز به جای تخریب طرف مقابل و اینکه بخواهند تصویر یک هیولا را از رقیب انتخاباتی خود ترسیم کنند، باید به ارائه برنامه‌های خود بپردازند و البته این را هم باید بدانند که دیگر این رفتارها از سوی مردم مورد استقبال قرار نمی‌گیرد.

وی افزود: مردم با تجربه‌ای که کسب کردند دیگر تحت تأثیر این تخریب‌ها و فضاسازی‌ها از سوی کاندیداها قرار نمی‌گیرند؛ چراکه در این ۸ سال دیدند کسانی که با تخریب طرف مقابلشان رای آوردند چه کردند و نتیجه کار این قبیل افراد امروز مشکلاتی است که برای همگان مشهود است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها و در مواجهه با همه مشکلات و سختی‌ها با پشتوانه مردمی برخوردار بوده و این سرمایه عظیم اجتماعی همواره باعث شده تا نظام با پشتیبانی و حمایت مردم از گردنه‌های سخت در عرصه‌های مختلف عبور کند.

نصیرایی خاطرنشان کرد: حضور پرشور در انتخابات یکی از این عرصه‌هاست که مردم حمایت خود از نظام را نشان می‌دهند و در سایه این حمایت‌هاست که می‌توان بر مشکلات در حوزه‌های مختلف فائق آمد.

وی افزود: ما امروز در منطقه‌ای که ناامنی در کشورهای زیادی در آن مشهود است امنیت داریم و این حاصل حمایت مردم از نظام است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: باید این نکته را مدنظر داشته باشیم که اگر حمایت مردم از نظام کم‌رنگ شود این امنیت نیز تحت الشعاع قرار خواهد گرفت و نظامی که با پشتوانه حضور مردم توانسته موانع را پشت سر گذاشته است، امروز در صورت کاهش این حمایت‌ها شرایط برایش سخت خواهد شد.

نصیرایی خاطرنشان کرد: همان طور که گفتم چنانچه امنیت کشور تحت الشعاع قرار گیرد طبیعتا توسعه نیز اتفاق نخواهد افتاد چراکه توسعه و پیشرفت در سایه امنیت اتفاق می‌افتد و ما باید با حضور پرشور در انتخابات ضمن حمایت خود از نظام باعث تداوم این امنیت شویم.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا