سیاسی

نظام هم اندیشی مناسبی در کشور راجع به طرح صیانت ایجاد شود

ایسنا/یزد استاندار یزد در خصوص ارتباط طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی با سیاست دولت الکترونیک، گفت: ممکن است نقدهایی به این طرح داشته باشم اما فکر می‌کنم ارتباط چندانی با دولت الکترونیک نداشته باشد.

«محمدعلی طالبی» در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر این که «آیا طرح صیانت از حقوق کاربران بر توسعه دولت الکترونیک که از شعارها و محورهای مدیریت شما در استان یزد بوده است، تاثیر سوء خواهد داشت؟» اظهار کرد: ممکن است نقدهایی به این طرح داشته باشم اما فکر می‌کنم ارتباط چندانی با دولت الکترونیک نداشته باشد.

وی با بیان این که این طرح به خوبی در جامعه تبیین نشده است، گفت: نوع عملکرد طراحان باعث شده تا برداشت‌های متفاوتی از این طرح صورت بگیرد اما بهترین کار این است که نظام هم‌اندیشی مناسبی در کشور در خصوص آن به وجود بیاید و نظرات و دیدگاه‌های آحاد جامعه به ویژه نخبگان به نمایندگان مجلس منتقل شود.

وی در خصوص اهمیت این موضوع، تصریح کرد: این طرح، از معدود طرح‌هایی است که همه جامعه را در برمی‌گیرد و همه متاثر از آن هستند چرا که ما کمتر قانونی را می‌بینیم که به این اندازه همه مردم تحت تاثیر مصوبات و تصمیمات آن باشند.

استاندار با بیان این که فرایند تصمیم و بررسی این طرح باید مبتنی بر اخذ نظرات و دیدگاه‌های متخصصان و نخبگان جامعه باشد، گفت: باید تعامل منطقی نخبگان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بررسی چنین طرح‌هایی بوجود آید و ضمن تبیین دقیق و شفاف آن، شرایطی فراهم شود تا دغدغه‌های مردم رفع و از برداشت‌های متناقضی که صورت می‌گیرد، جلوگیری شود.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا