سیاسی

نگاه عمیق، تیزبینی و ژرف‌اندیشی از ویژگی‌های سرلشکر فیروزآبادی بود


رئیس کانون وابستگان ستاد کل نیروهای مسلح و قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) در پیامی، نگاه و نگرش عمیق، تیزبینی، هوشمندی و ژرف اندیشی را از ویژگی‌های سرلشکر فیروزآبادی برشمرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ دوم پاسدار ذبیح‌الله نامور رئیس کانون وابستگان 
ستاد کل نیروهای مسلح و قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص)،‌ در پیامی درگذشت سردار سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین 
من المومنین  رجال صدقوا ماعاهدوا الله علیه  فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر ومابدلوا تبدیلا
(  قرآن کریم .الاحزاب. ۲۳)

روح بلند سیّد و ستاره ی درخشان نیروهای مسلح آسمانی شد.

سردار سرلشکر بسیجی دکتر سیّد حسن آقایی فیروزآبادی  یار و همراه امین مقام معظم رهبری و فرماندهی  کل قوا ، رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح،عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا  در سن ۷۰ سالگی ودر سالروز تولدش آسمانی شد و به ملکوت اعلی پیوست.

بزرگ مردی که در سال های قبل از پیروزی انقلاب  در مشهد مقدس در دروس رهبر معظم انقلاب اسلامی شرکت داشت و با تحصیلات عالیه ، علیه رژیم ستم شاهی مبارزه نمود و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به خدمات شایان و کم نظیری   در نهادهای انقلاب اسلامی پرداخت و تا لحظه ی آسمانی شدن، خدمات بی بدیلی از خود برجای نهاد و آنها را به عنوان گنجینه های سراسر افتخار  برای نسل های حاضر و آیندگان به ودیعه گذاشت.

از یک سوی  خدمات آن سیّد نورانی و حکیم فرزانه در  جهاد سازندگی، جمعیت هلال احمر ،پشتیبانی جنگ نخست وزیری و به ویژه مدت ۲۷ سال در راس ستاد کل نیروهای مسلح از مهمترین مسئولیت های  آن فقید سعید می باشند.

همآهنگی وصف ناپذیر، انسجام خردمندانه، وحدت رویه ،  قدرت عمل فوق العاده و… بخشی از  نمونه های اتحاد، رشد و بالندگی نیروهای مسلح کشورمان درتمامی این سالیان و تاکنون می باشند که براساس راهبری و راهبردهای حضرت امام خامنه ای  عزیز ، توسط سردار سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی وسایر عزیزان و متولیان پس از وی صورت پذیرفته است.

اعتقاد  راسخ، عمیق و کامل دکتر سید حسن فیروز آبادی به اسلام عزیز ،امام خمینی ” ره” مقام معظم رهبری و تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه ،نگاه عمیق و ژرف اندیش و بی بدیل وی و نیز اشراف بر  سیاست های حاکمان و نیروهای مسلح جهان و به ویژه نیروهای مسلح و عظیم کشورمان  همچون آجا، سپاه، ناجا، ودجا، بسیج مردمی و… در تمامی زمینه ها و عرصه ها  بر همه  متخصصان ،متعهدان و صاحبنظران داخلی و خارجی روشن و مبرهن می باشند.

نگاه و نگرش عمیق، تیزبین، هوشمندانه ،ژرف اندیشی ، مطالعه وشنیدن حرف ها و مطالب  مقامات وفرماندهان و مسئولان عالی رتبه نیروهای مسلح ودیگران و اخذ و ابلاغ تصمیمات و سیاست های راهبردی،  فراگیر و جامع  از دیگر  ویژگی های منحصر به فرد وی می باشد که حاصل تمامی این سال ها  با اهتمام و جدیت فرماندهان و مسئولان و کارکنان نیروهای مسلح و سایر قوا و سازمان‌ها، منتّج  به  شکوه، عظمت و اقتدار وصف ناپذیر نیروهای مسلح گردیده است. 

بحمدالله این مسیر درست و نورانی توسط همکاران و یاران همچنان تحت  راهبری فرماندهی معظم کل قوا با قوت، قدرت و شتاب هرچه بیشتر به پیش می‌رود و در حال رسیدن به اوج  قله ها و کمالات می باشند.

از سوی دیگر  اخلاق  نیکو ، شایسته،  سعه صدر و بردباری رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح ودر کنار همه اینها، حساسیت و  انجام تکلیف دینی و شرعی نسبت به ارتقای  سطح معنوی خانواده  را می توان از دیگر برجستگی های آن عزیز سفر کرده عنوان نمود.

حال در این شرایط کرونایی جهان و نیز کشور مان در خصوص ویروس منحوس کرونا  که ناجوانمردانه به جان انسان‌ها افتاده آن مرد الهی و افتخار عظیم اسلام  ،ایران ، رهبری و نیروهای مسلح و یار دیرین و وفادار امام “ره” و رهبری وفرماندهی معظم کل قوا، هم زمان با سالروز تولدش در سن ۷۰ سالگی آسمانی شد و به ملکوت اعلی پیوست و به یاران صدیق و شهیدان والا مقام پیوست  .

رییس ، مدیران ، کارکنان کانون و آحاد وابستگان  ستاد کل نیروهای مسلح و قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء “ص” فقدان آن سلاله پاک رسول الله “ص”وسیّد و ستاره ی درخشان نیروهای مسلح را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا و آحاد نیروهای مسلح و عموم مردم عزیز گرانقدر و بی نظیر کشور عزیزمان ایران  اسلامی را تسلیت می‌گویند و از خداوند متعال می‌خواهند که روح آن فقید سعید را با انبیاء” ص” واولیاء الله  ، شهدا و صدیقین محشور   و به یاران، همکاران، رهروان ، ملت شریف ایران و ملت های جهان اسلام صبر و شکیبایی عطا فرمایند.

رییس کانون وابستگان ستاد کل نیروهای مسلح و قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص)

سرتیپ دوم بازنشسته پاسدار ذبیح الله نامور»

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا