سیاسی

هجمه و خدشه خنّاسان به شورای نگهبان پذیرفتنی نیست/ تاختن رد صلاحیت‌شدگان به نهادهای انقلابی


سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس با انتقاد از تاختن رد صلاحیت شدگان به نهاد انقلابی شورای نگهبان گفت: هجمه و خدشه خناسان به شورای نگهبان پذیرفتنی نیست این در حالی است که این نهاد آبرویش را برای دفاع از جمهوری اسلامی در دستش گرفته است.

علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به هجمه‌های مختلف به شورای نگهبان بعد از عدم احراز صلاحیت نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: شورای نگهبان بررسی‌های خود را درباره احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری انجام داده و بر اساس مستندات نظر خود را اعلام کرده است، اما رسیدگی به تولید محتوایی که در فضای مجازی به طور غیرمجاز انجام شده بسیار مهم است و باید نهادها و سازمان‌ها آن را بررسی کنند؛ این تولید محتوا منجر به بازی گرفتن آبروی افراد و ریختن آبروی آنها شده است. 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب حفظ آبروی افراد را مهم دانستند و به همین دلیل تذکر داده و خواستند که با فضای مجازی رها شده رسیدگی شود؛ تولید محتوا با سبک و سیاق خاصی منجر به ریخته شدن آبروی افراد شده است. 

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس تصریح کرد: شورای نگهبان در اطلاعیه اخیر خود به صراحت اعلام کرد که تمامی جوانب و مستندات را برای احراز نامزدهای انتخابات در نظر گرفته است و تاکید کرد که به گزارشات صحیح توجه کرده و توجهی به گزارشات ناقص نداشته است.

حدادی گفت: شورای نگهبان جایگاه ویژه، قانونی و درست و جامعی دارد و پاسدار حفظ نظام و قانون اساسی و حاکمیت جمهوری اسلامی است و باید همگان به این جایگاه توجه کنند.

وی تاکید کرد: خدشه و بی‌حرمتی به شورای نگهبان پذیرفتنی نیست و نمی‌توان پذیرفت که عده‌ای به نهاد مقدس شورای نگهبان با توجه به جایگاه قانونی بتازند. زیرا این نهاد برای حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی آبرویش را در دست گرفته و خناسان نمی‌توانند به این جایگاه خدشه‌ای وارد کرده و آنرا تضعیف کنند. 

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس گفت: هر آنچه که در فضای مجازی علیه نامزدهای عدم احراز شده در انتخابات ریاست جمهوری صورت گرفته خارج از چارچوب شورای نگهبان بود و افراد مختلف نمی‌توانند به این نهاد انقلابی بتازند و خدمات آن را نادیده بنگارند.

انتهای پیام/ 


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا