سیاسی

وزارت نیرو باید بحران آب را قبل از وقوع علاج می‌کرد/ بجای دولت، از مردم عذرخواهی می‌کنیم


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به بحران کم‌آبی و خشکسالی در کشور گفت: توقع ما این بود که در وزارت نیرو علاج واقعه قبل از وقوع بحران صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی، با اشاره به بحران کم‌آبی و خشکسالی در کشور اظهار داشت: توقع ما این بود که در وزارت نیرو علاج واقعه قبل از وقوع بحران صورت بگیرد.

وی همچنین با اشاره به بحران آب در استان اصفهان گفت: شاید برای همکاران باورکردنی نباشد که در شهر اصفهان با ۳ مترمکعب بر ثانیه کمبود آب مواجه هستیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: در برخی از مناطق قطعی ۱۷ ساعته آب در مرکز استان را شاهد هستیم و در یک هفته ۲۲۷ تانکر به مناطق مختلف استان آبرسانی کرده‌اند؛ این مطالب را باید به چه شکل و به چه کسی گفت؟!

طغیانی خاطرنشان کرد: باز شدن موقت زاینده‌رود برای آبرسانی به باغات استان، دستاویز دشمنان و معاندین نظام قرار گرفته و برای فعال کردن گسل‌های قومی از آن استفاده می‌کنند؛ به همین دلیل، از وزارت نیرو می‌خواهم سامانه دوم آبرسانی را هر چه زودتر بهره‌برداری کند و از همین تریبون به خاطر کوتاهی‌های دولت در این زمینه، از مردم عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا