سیاسی

وزارت ورزش با «مهدوی‌کیا» برخورد کند / نباید جنایات صهیونیست‌ها را نادیده گرفت


دبیر تشکیلات اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: انتظار مردم از مهدوی‌کیا این است که هرچه سریعتر به خاطر بازی در زمین صهیونیست‌ها عذرخواهی کرده و به عقاید قاطبه ملت ایران احترام بگذارد.

امیر فتوتی دبیر تشکیلات اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به حضور مهدی مهدوی کیا در یک بازی فوتبال با پیراهنی که نقش پرچم رژیم جنایتکار صهیونیستی روی آن نقش بسته بود، گفت: زمانی که تمامی آزادگان و استکبارستیزان جهان چشم به رفتار ایران و ایرانی بعنوان الگوی مبارزه با رژیم کودک کش صهیونیستی دارند، مهدی مهدوی‌کیا رفتار دور از شان و انتظاری نشان داد.

وی تاکید کرد: در جریان همین مسابقه، دو بازیکن الجزایری به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و عدم اعتباربخشی به رژیم جعلی اسرائیل در مسابقه شرکت نکردند و برخی از بازیکنان نیز پرچم رژیم صهیونیستی را از روی لباس های ورزشی خود پاک کردند، اما مهدوی‌کیا بی تفاوت به جنایات رژیم صهیونیستی در این بازی با لباسی منقوش به پرچم این رژیم کودکش حاضر می شود!

فتوتی افزود: تختی اگر تختی شد، حسن یزدانی اگر در چشم مردممان پهلوان حسن یزدانی نام گرفت، بخاطر کسب مقام قهرمانی نیست، بلکه بخاطر منش و مسلک پهلوانی و حمایت از مظلومان و مستضعفان است.

وی گفت: انتظار مردم ما از مهدوی‌کیا این است که هرچه سریعتر عذرخواهی کرده و به عقاید قاطبه  ملت ایران احترام بگذارد، از طرفی لازم است وزارت ورزش و مسئولان ورزشی با برخورد قاطع قانونی مانع تکرار چنین اتفاقاتی شوند.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا