سیاسی

وزیر دفاع: امروز می‌توانیم غالب نیازمندهای نیروهای مسلح را تامین کنیم


امیر سرتیپ آشتیانی اظهار داشت: وزارت دفاع با ساماندهی که انجام داده امروز قادر است تا قالب نیازمندی‌های نیروهای مسلح در حوزه‌های مختلف را تامین کند.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امشب دوشنبه (31مرداد) با حضور در برنامه صف اول که به مناسبت روز صنعت دفاعی از شبکه خبر سیما پخش شد، اظهار داشت: موفقیت‌های صنعت دفاعی و توفیق‌ها به دست آمده مرهون تلاش‌ها و زحمات و همت بالا و تلاش جهادی همکارانم در وزارت دفاع است. البته همه این‌ها برگرفته از لطف خداوند متعال و رهنمودهای مقام معظم رهبری و حمایت‌های ستاد کل و دولت مردمی است.

امیر سرتیپ آشتیانی بیان داشت: دشمنان  از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی انواع توطئه‌ ها و تهدیدات مختلف علیه انقلاب اسلامی را آغاز کردند و به لطف خدا و همت مردم عزیزمان و پایداری و مقاومت و ایثار آن‌ها نتوانستند موفق شوند. اما همچنان به این تلاش مذبوحانه ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع در آن چرخه‌ای که ترسیم شده است هم پوشانی داشته و طوری تدارک دیده اند تا کشور در حوزه دفاعی از اقتدار مناسبی برخوردار باشد و بتواند ازخود دفاع کند و برای کشور فرصت سازی کند. وزارت دفاع با ساماندهی که انجام داده امروز قادر است تا غالب نیازمندی های نیروهای مسلح در حوزه های مختلف را تامین کند.

در حال تکمیل…


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا