سیاسی

«وقت انتخاب»؛‌ برنامه انتخاباتی تصویری و زنده خبرگزاری فارس


خبرگزاری فارس طی روزهای گذشته در بستر روبیکا، لنز و اینستاگرام اقدام به تولید و پخش زنده برنامه «وقت انتخاب» می‌کند و در این راستا چندین کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با حضور در استودیوی وقت انتخاب، به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداخته‌اند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، این خبرگزاری، طی روزهای گذشته در بستر روبیکا، لنز و اینستاگرام اقدام به تولید و پخش زنده برنامه «وقت انتخاب» کرده است و در این راستا چندین کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با حضور در استودیوی وقت انتخاب، به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداخته‌اند.

رستم قاسمی اولین مهمان برنامه بود که در آن با بیان اینکه از روسیه برایم واکسن آوردند که آن را استفاده نکردم و دور انداختم گفت: بنا نیست پوششی باشیم ولی چون خودمان را سرباز نظام و انقلاب می دانیم منافع نظام و انقلاب را بر منافع شخصی ترجیح می دهیم.

وی درمورد بغض جهانگیری در نشست مطبوعاتی خود تصریح کرد: بغض برای شرمندگی است و غیر از این نمی شود چیز دیگری تلقی کرد.

 

 

همچنین رامین مهمانپرست سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه و سفیر اسبق ایران در چند کشور دیگر مهمانی بود که با حضور در برنامه وقت انتخاب با بیان اینکه در طول سال‌های گذشته بیش از حد لازم وزن دیپلماسی را روی برجام بردند، گفت: حتی در بهترین زمانی که اوباما بود و جان کری هم پای صحبت‌هایش بود مشکلات اقتصادی ما حل نشد و تحریم برداشته نشد.

 

 

همچنین محمد عباسی وزیر اسبق ورزش و جوانان و تعاون که در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده بود، در وقت انتخاب با بیان اینکه بغض جهانگیری هم عجیب بود هم خنده‌دار، گفت: عجیب بود به دلیل اینکه این مجموعه تقریبا در تمام سال‌های بعد انقلاب بیشترین مسئولیت‌ها را داشتند. یعنی اگر هر اتفاقی بیفتد و ما بغض کنیم باید از خودمان بگوییم، مخصوصا الان کسی که ۸ سال در جایگاه بالای نظام تصمیم‌سازی قرار گرفته، همه اختیارات هم در اختیارش است چرا باید این طور برخورد کند.

 

 

زهرا شجاعی نامرد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و مشاور سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور دولت اصلاحات دیگر مهمانی بود که با حضور در استودیوی وقت انتخاب به سوالات مجریان برنامه پاسخ گفت.

 

 

برنامه وقت انتخاب در روز های آینده نیز میزبان شخصیت‌های مختلف سیاسی کشور و شخصیت‌های دخیل در فرآیند انتخابات ۱۴۰۰ خواهد بود.

سیدحسین حسینی از مجریان رسانه ملی و محمد امین میرزایی مدیرکل سیاسی خبرگزاری فارس مجریان این برنامه گفت‌وگو محور هستند.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا