سیاسی

پدر شهید احمدی روشن: نباید تجربه تلخ گذشته تکرار شود/ عملکرد آیت‌الله رئیسی در قوه قضاییه در ۴۰ سال انقلاب بی نظیر است


پدر شهید احمدی روشن با تأکید براینکه عملکرد آیت‌الله رئیسی در قوه قضاییه بعد از پیروزی انقلاب بی‌نظیر است؛ از مردم خواست به پرونده و عملکرد نامزدها نگاه کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، رحیم احمدی روشن پدر شهید هسته‌ای مصطفی احمدی روشن در نشست خبری خانواده شهدای حامی آیت‌الله رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: خداوند تبارک و تعالی سرنوشت هیچ ملت و قوم و کشور و شخصی را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنها بخواهند؛ واقعیت آن است که ما در مرحله‌ای قرار داریم که سرنوشت گذشته و چند سال قبل بایستی تغییر کند. تغییر دادن این سرنوشت مستلزم دو وظیفه بزرگ است که یکی از آنها انتخابات است و دیگری انتخاب.

وی گفت: انتخابات به این معنی است که همه باید در یک روز و با ساعت خاصی در حوزه‌های رأی‌گیری حضور پیدا کرده و رأی خود را به صندوق بیندازند؛ تعبیر من و فرمایش بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب آن است که این حضور در سر صندوق‌های رأی یک واجب شرعی است و واقعیت آن است که همه مردم اعم از مسلمان و اقوام دیگر و طرز فکرهای دیگر بایستی در روز ۲۸ خرداد در سر صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند که این موضوع به عبارتی بخشی از واجبات ما محسوب می‌شود.

احمدی روشن تاکید کرد: نتخاب اصل مسئله است و اینکه ما بایستی بهترین و اصلح‌ترین را انتخاب کنیم از اهمیت بالایی برخوردار است و بایستی واقعیت آن باشد که تجربه تلخ گذشته نباید تکرار شود و همان فرمایش بزرگان است که نبایستی مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده شود. 

وی ادامه داد: ما بایستی بدانیم چه کسی را انتخاب می‌کنیم. مقام معظم رهبری در روز اول فروردین سال ۱۳۹۶ در حرم مطهر رضوی فرمودند که هرگاه یک نیروی انقلابی و پرکار در کشور مسلط شد کارها پیش رفته است و هرگاه یک نیروی غیر انقلابی و بی‌تحرک و ناامید مسلط شده است متأسفانه کارها یا عقب افتاده و یا منحرف شده است.

پدر شهید احمدی روشن یادآور شد: از اول انقلاب اسلامی تاکنون هرگاه یک نیروی انقلابی و پرکار در هر جا مسلط بر کار بوده است کارها بسیار پیشرفت داشته است و ما خاطرمان هستم که همت‌ها، چمران‌ها، بروجردی‌ها، صیادها و … در کارهای‌شان بسیار مسلط بودند و کارها پیش رفته است. ما در جنگ با دست خالی و با حضور نیروهای انقلابی و پرکار به پیروزی رسیدیم.

وی اضافه کرد: در چند سال گذشته ما به عینه این موضوع را لمس کرده‌ایم و با گوشت و پوست و خون خود واقعیت‌ها را دیده‌ایم؛ به دلیل اینکه یک نیروی غیر انقلابی بر کشور مسلط بوده است صنعت هسته‌ای مضمحل شده است و  ۴۵۰ کیلو غنی‌سازی ۲۰ درصد داشتیم که متأسفانه اکسید شد. ۱۰ تن و ۷۰۰ کیلوگرم اورانیوم ۳٫۵ درصد داشتیم که به ۳۰۰ کیلو کاهش پیدا کرد و از ۱۹ هزار سانتریفیوژ نسل یک که حاصل زحمات و کارهای جهادی مصطفی احمدی‌روشن و امثال او بوده است فقط هزار دستگاه از آن باقی مانده است که تمامی این دستاوردها به پای دشمنان‌مان ریخته شده و دیگر چیزی باقی نمانده است.

وی تصریح کرد: ما اشتباه کردیم و یک انتخاب بد داشتیم لذا انتخاب خوب بسیار اهیمت دارد؛ ما نبایستی نگاه کنیم که چه کسی چه چیزی می‌گوید؛ این در حالی است که برخی افراد اظهارنظر خوبی دارند ولی پرونده و عملکرد گذشته‌اش از عملکرد بالایی برخوردار است. واقعیت آن است وقتی بررسی اجمالی انجام می‌دهیم متوجه می‌شویم که حضرت آیت‌الله رئیسی در گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته است. آیت‌الله فردی پرکار، ا نقلابی و امیدوار است که می‌توانند مشکلات کشور را حل و فصل کند. هر جا که آیت‌الله رئیسی گمارده شده به لطف خداوند کارها به خوبی پیش رفته  است و وقتی او به عنوان تولیت حرم مطهر علی‌ بن موسی الرضا (ع) منصوب شد کارهای بسیار بزرگی انجام داد و تحولات بسیاری صورت گرفته که در پرونده‌اش مشخص است و وقتی به ریاست قوه قضاییه گمارده می‌شود کار شگفت‌انگیزی انجام داد که بعد از انقلاب تاکنون بی‌سابقه است.

وی در پایان تاکید کرد: عملکرد آیت‌الله رئیسی ثابت کننده فرمایش مقام معظم رهبری است که فرمودند هرجا یک نیروی ا نقلابی، پرکار و امیدوار مسلط شود کارها پیش رفته  است و شک ندارم که ایشان مأخوذ به حیا هستند و همه حرف‌هایی که بایستی برخی جاها بزنند را بیان نمی‌کنند ولی ایشان را بایستی در عمل امتحان کرد زیرا او امتحانات خود را به خوبی پس داده است.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا