سیاسی

چرا با خاموشی‌های مشکوک مردم را ناراضی می‌کنید؟


نماینده مردم سقز در مجلس خطاب به دولت گفت: اگر مدعی صادرات برق به کشورهای همسایه هستید، چرا با این خاموشی‌های مشکوک مردم را ناراضی می‌کنید؟

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، بهزاد رحیمی نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه) پارلمان طی تذکری خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت:  گروگان گرفتن معیشت مردم، هربار به بهانه ای مردم را دلسرد و ناامید می کند این چه رویه نادرستی است که در کشور رواج دادید چرا یک شبه روغن را ۳۰ درصد، خودروهای گران تر شده قبلی را ۱۰ درصد گران کرده‌اید.

وی افزود: امام راحل (ره) در بیانات تاریخی خود به دولت وقت فرمودند از ایجاد نارضایتی و ناراضی تراشی جلوگیری کنید اما مدیران شما در تمام سطوح گوی سبقت را از همدیگر ربوده اند.

نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: میوه و گوشت که از سفره مردم حذف شده است اگر مدعی صادرات برق به کشورهای همسایه هستید چرا با این خاموشی های مشکوک مردم را ناراضی می کنید، شما صاحبان صنایع کشاورزی، کشاورزان صاحب صنایع و اصناف، ارباب رجوع ادارات، دانش آموزان، دانشجویان و حتی ورزشکاران را متضرر کرده اید.

وی افزود: من به جای شما دولتمردان ناکارآمد در مواجه با مردم کردستان شرم دارم که دولت تدبیر و امید زمام امور را به دست افراد ستادی اش سپرد که به واسطه توانی و سوءمدیریت رتبه اول فساد اداری را برای کردستان به ارمغان آورد.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا