سیاسی

کنکور را حذف خواهم کرد/ کنترل نقدینگی مسکن را مهار می‌کند

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ظرفیت‌ها اجازه می دهند دانشجو بر اساس فاکتورهای دیگر انتخاب شود از این رو حذف کنکور از برنامه ها اساسی بنده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، عصر امروز (سه شنبه) در برنامه صدای جوان که عصر امروز از رادیو جوان پخش شد به معرفی خود پرداخت و گفت: سه فرزند دارم که هر سه در تهران زندگی می‌کنند. منزل من ۲۸۰ متر است و یک تویوتای ساخت ۲۰۰۹ دارم. از دیدگاه اطرافیان منضبط، پرکار و خانواده دوست هستم.

وی در رابطه با سیاست دولت او برای حل مشکل مسکن، افزود: کنترل نقدینگی و کاهش نرخ تورم سبب مهار قیمت مسکن خواهد شد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در رابطه با فضای علمی و دانشگاهی، گفت: اصلاحات اساسی در بنیان های دانشگاهی ضروری است. دانشگاه ها باید به سمت راهبردها برای مشارکت در حل مسائل کشور هدایت شوند، دانشگاه باید در تعامل با جامعه و در جهت نیازهای آنها حرکت کنند و نباید یک تافته جدا بافته باشد.

مهرعلیزاده ادامه داد: پشتیبانی از کارهای علمی و فناوری، پشتیبانی از همکاری‌های استاد و دانشجو و موارد دیگر از راهکارهایی هستند که برای بهبود وضع فضای آموزش عالی کارساز خواهد بود.

وی درباره صیانت از سبک زندگی ایرانی اسلامی، گفت: خانواده، بنیان جامعه است و اگر بتوانیم مسائلی را در خانواده حل کنیم معضلات بسیاری از سطح جامعه پاک می‌شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: در این راستا، کمک به تامین نیازهای بهداشتی، فرهنگی، ایجاد اشتغال، کمک به معیشت و بهبود وضع سفره خانواده ها، کمک به تامین مسکن خانوارها، تسهیل فعالیت‌های فرهنگی و دینی برای امیدوار ساختن خانواده ایرانی اثرگذار خواهد بود

مهرعلیزاده درباره با موضوع کنکور،گفت: اصرار بر حفظ و نگه داشتن کنکور بیهوده است. ظرفیت‌ها اجازه می دهند دانشجو بر اساس فاکتورهای دیگر انتخاب شود از این رو حذف کنکور از برنامه ها اساسی بنده است.

تکمیل می شود…

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا