سیاسی

گرانی‌های یک شبه، مردم را به خرید ارز تشویق می‌کند

دلخوش اباتری در تذکر شفاهی:

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: وقتی یک شبه کالاها گران می‌شود همه به دنبال تبدیل منابع خود به ارز هستند، اما دولت توپ را به زمین دیگران می‌اندازد؛ این حرف‌ها هیچکدام پاسخ مردم نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سید کاظم دلخوش اباتری نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه ۴ دی ماه) در جلسه علنی مجلس در تذکری شفاهی گفت: گزارشات امروز مجلس و دولت هیچ نتیجه‌ای جز گرفتن وقت مردم و نمایندگان نداشت. ۹۰ درصد ارز خارجی کشور از محل صادرات پتروشیمی، فروش نفت و سایر منابع در اختیار دولت است و وضعیت امروز نتیجه عدم مدیریت درست آقایان است.

وی با طرح این سوال که آیا دولت توانست به شکلی سیاستگذاری کند که مردم نگران آینده نباشند؟ عنوان کرد: وقتی یک شبه کالاها گران می‌شود همه به دنبال تبدیل منابع خود به ارز هستند، اما دولت توپ را به زمین دیگران می‌اندازد؛ این حرف‌ها هیچکدام پاسخ مردم نیست.

نماینده مردم صومعه‌سرا اظهار کرد: اگر به قانون نیاز است کمیسیون اقتصادی طرحی را تدوین و به مجلس ارائه کند تا به دولت برای مدیریت درست کمکی کرده باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر به همین منوال پیش برویم، شاهد خواهیم بود که همه چیز از جمله دلار، گران‌تر می‌شود و مدیریت بازار به هیچکس پاسخگو نیست.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا